تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

شیرخشک هم گران می‌شود؟

رئیس انجمن شیرخشک نوزاد گفت: ١.۵ میلیون یورو مواد اولیه تولید شیرخشک نوزاد در گمرکات دپو شده و در حال از بین رفتن است.

کد خبر: ۱۰۴۴۴۱
۱۲:۴۳ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

قیمت شیرخشک

دیدارنیوز ـ هانی تحویل زاده، رئیس انجمن شیرخشک نوزاد کشور از تأخیر بانک مرکزی در تخصیص ارز برای واردات مواد اولیه شیرخشک به شدت انتقاد کرد و گفت: بیش از یک ماه پیش، سازمان غذا و دارو لیست شرکت‌های مشمول دریافت ارز ۴٢٠٠ تومانی را برای بانک مرکزی ارسال کرده، اما عملاً تاکنون اتفاقی در این حوزه نیفتاده است ضمن اینکه لیست نیمی از شرکت‌ها نیز هنوز به بانک مرکزی ارسال نشده است.

وی با بیان اینکه همچنین بیش از یکسال است که یک و نیم میلیون یورو مواد اولیه صنعت شیرخشک نوزاد در گمرکات دپو شده است، افزود: این محصولات به دلیل مشکلات تعرفه‌ای در گمرکات مانده و در حال از بین رفتن است، از طرفی هم صنعت با کمبود مواد اولیه مواجه است و چند لاین تولیدی شرکت‌های تولیدکننده به همین دلیل متوقف شده است.

تحویل زاده افزود: تغییر کد تعرفه‌ای این محصولات و انتقال آن‌ها به گروه کالایی دو موجب این اتفاقات شده و مقصر تمام آن‌ها نیز سازمان غذا و دارو و وزارت صمت است.

وی تصریح کرد: تا چندماه آینده تاریخ این مواد اولیه می‌گذرد و علاوه بر هدررفت منابع ارزی کشور در داخل نیز با کمبود مواجه می‌شویم.

منبع: مهر
برچسب ها: شیر خشک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
اون احمقه میگه باید بشیم 150 ملیون
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی