تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دو دیدار دوستانه برای حریف ایران در اردوی ترکیه

تیم ملی فوتبال لبنان که یکی از حریفان ایران در انتخابی جام جهانی است دو بازی دوستانه در اردوی ترکیه برگزار خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰۵۰۱۴
۰۹:۲۲ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

حریف ایران در اردوی ترکیه

دیدارنیوز - به نقل از البیان، تیم ملی فوتبال لبنان در انتخابی جام جهانی با تیم های ایران، کره جنوبی، امارات، سوریه و عراق همگروه است.

لبنان در دیدار نخست خود باید به مصاف امارات برود.

تیم ملی فوتبال لبنان با هدایت هاسیک اردوی آمادگی را در کشور ترکیه برگزار کرده است و قرار است که در این اردو دو دیدار دوستانه را برابر آنتالیا اسپور و الشمال قطر برگزار کند.

به گزارش ایسنا، همه حریفان ایران در انتخابی جام جهانی اردوهای آمادگی خود را آغاز کرده اند به طوریکه تیم ملی فوتبال عراق راهی اسپانیا شده و قرار است که بعد از آن هم در ترکیه اردو زند.

امارات با هدایت فان مارویک در صربستان اردو زده است و لبنان هم که راهی ترکیه شده است.
تیم ملی فوتبال سوریه هم که در بازی نخست به مصاف ایران خواهد رفت ابتدا در حلب اردو زده و قرار است که به زودی اردوی خارج از کشوری را هم برگزار کند این درحالی است که تیم دراگان اسکوچیچ هنوز هیچ اردویی را برگزار نکرده است که این در نوع خود عجیب است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی