تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

اردوی داخلی تیم ملی ایران و بازیکنان خارجی برای عراق!

تیم ملی ایران به دلایل مختلف امکان برپایی اردوی خارجی ندارد، اما تیم ملی عراق پیش از شروع بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در اسپانیا اردو خواهد زد.

کد خبر: ۱۰۳۵۳۲
۱۲:۳۵ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

اردوی داخلی تیم ملی ایران و بازیکنان خارجی برای عراق!

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: برنامه آماده‌سازی تیم ملی ایران برای دور بعدی مقدماتی جام‌جهانی در داخل خواهد بود که این به خاطر ترافیک برنامه‌ها در فوتبال ایران و اینکه بازیکنان باید با حضور در تمرینات تیم‌های باشگاهی برای فصل جدید آماده شوند، است.

هم اکنون تمرینات تیم‌های فوتبال باشگاهی به جز تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی تعطیل شده و با توجه به شروع مسابقات فصل جدید از دوم یا سوم مهر به نظر می‌رسد تمرینات در پایان ماه جاری از سر گرفته خواهد شد. در شهریور ماه علاوه بر بازی‌های تیم ملی بازی تیم‌های ایرانی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی شده است و عملا جایی برای برنامه ریزی اردوی تیم ملی در خارج از کشور وجود ندارد و تیم ملی پیش از بازی نخست با برپایی اردو در تهران مهیای حضور در دیدار‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ می‌شود.

تیم ملی در بازی نخست خود ۱۱ شهریور در استادیوم آزادی میزبان سوریه خواهد بود و ۵ روز بعد از این بازی باید در دوحه به مصاف تیم ملی عراق برود. البته برنامه آماده سازی تیم ملی به زودی از سوی سایت فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود.

نقشه متفاوت عراقی‌ها برای بازی با ایران

عراق به‌دنبال ۴ بازیکن دو ملیتی برای دیدار مقابل تیم ملی است. چند روزی است که رسانه‌های عراقی از برقراری ارتباط میان فدراسیون فوتبال عراق با ۸ بازیکن این کشور که دوملیتی بوده و در کشور‌های اروپایی ساکن هستند، خبر داده اند و دیک ادووکات نظر ویژه‌ای روی این بازیکنان دارد تا آن‌ها را به تیم ملی عراق دعوت کند.

در رسانه‌های عراقی آمده که ادووکات تمایل دارد ۴ نفر از این افراد را تا قبل از دیدار‌های این تیم با کره جنوبی و ایران به اردوی عراق دعوت کند. این بازیکنان ریبین سولاگا مدافع عراقی - سوئدی، فرانس پطروس مدافع راست عراقی - دانمارکی، جیلوان حمد وینگر عراقی - سوئدی و جاستین میرام مهاجم عراقی – آمریکایی هستند.

اردوی داخلی تیم ملی ایران و بازیکنان خارجی برای عراق!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی