تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دنبال جلب اعتماد بایدن است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد طرح "حسن نیتی" را در قبال فلسطینی‌ها برای کسب اعتماد رئیس جمهور آمریکا درباره پرونده ایران ارائه کند.

کد خبر: ۱۰۴۹۵۶
۱۴:۵۸ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

نفتالی بنت جو بایدن

دیدارنیوز - سایت المانیتور به نقل از منابع امنیتی اسرائیلی اعلام کرد: اسرائیل قصد دارد طرح‌های ملموس و مهمی برای نشان دادن "حسن نیت" خود در قبال فلسطینی‌ها ارائه کند تا با این روش اعتماد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را درباره ایران به دست آورد.

این سایت نوشت: بنت که از شهرک‌های یهودی در کرانه باختری حمایت می‌کرد تلاش می‌کند تا تنش احتمالی با بایدن درباره اختلافات اسرائیل و فلسطین را از بین ببرد.

در همین راستا خبرگزاری سما گزارش داد بنت از ترس موضع آمریکا تعداد واحد‌هایی که دولتش قصد دارد روز‌های آینده ساخت آن را تصویب کند، به حدود ۱۰۰۰ واحدکاهش دهد.

قرار است بنت ماه میلادی جاری برای حضور در نشستی با بایدن در کاخ سفید به واشنگتن برود.

این سایت نوشت: تعیین مایکل هرتزوگ به عنوان سفیر جدید اسرائیل در آمریکا مسئله بسیار مهمی است چراکه تنها مسئول آمریکایی است که در تمام مذاکرات دیپلماتیک میان اسرائیل و کشور‌های عربی در طول دو دهه گذشته شرکت کرد. وی جدی و متفکری بسیار محتاط و مورد اعتماد است. وی هنوز قدرت خود را برای ایجاد کانال دیپلماتیک باثبات و معتبر با کاخ سفید نشان نداده است، اما در صورتی که موفق شود این شبکه بدون تردید فعال و محرمانه خواهد بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی