تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

درخواست تل‌آویو از آمریکا درباره برجام چیست؟

رژیم صهیونیستی در جریان سفر هیئت سیا به فلسطین اشغالی خواستار رسیدن به راهبردی مشترک با آمریکا برای حالت فرضی عدم بازگشت ایران به برجام شده است.

کد خبر: ۱۰۴۷۸۹
۱۲:۱۳ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۰

برجام و درخواست تل‌آویو از آمریکا

دیدارنیوز ـ نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به «ویلیام برنز»، رئیس سیا گفته که آمریکا و اسرائیل باید تلاش‌ها برای تدوین راهبردی مشترک در حالت فرضی عدم توافق با ایران بر سر برجام را آغاز کنند.

«نفتالی بنت»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه با ویلیام برنز دیدار کرد که در رأس هیأتی از واشنگتن به فلسطین اشغالی سفر کرده بود.

مقام‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه آکسیوس گفته‌اند نفتالی بنت خواستار همکاری آمریکا برای تدوین راهبردی مشترک در خصوص حالتی شوند که ایران تصمیم بگیرد بر سر برجام توافق نکند.

طبق گزارش آکسیوس، برآورد جامعه اطلاعاتی اسرائیل، وزارت خارجه و نهاد‌های امنیتی این رژیم این است که احتمال توافق ایران بر سر برجام، بعد از روی کار آمدن «ابراهیم رئیسی» به عنوان رئیس‌جمهور ایران کاهش یافته است.

ادعای آکسیوس در حالی مطرح شده که آیت‌الله رئیسی در چندین اظهارنظر درباره سیاست خارجی دولت سیزدهم تصریح کرده چنانچه طرف‌های مقابل تعهداتشان را اجرا کنند ایران به توافق هسته‌ای بازخواهد گشت.

در جریان جلسه روز چهارشنبه، نفتالی بنت، ارزیابی خود از برنامه هسته‌ای ایران و سیاست کابینه‌اش در این خصوص را به ویلیام برنز اعلام کرده است. مقام‌های اسرائیلی گفته‌اند به نظر می‌رسد ویلیام برنز هم درباره اینکه ایران آماده توافق بر سر برجام باشد مردد بوده است.

ساعاتی قبل‌تر «یائیر لاپید»، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی که به مراکش سفر کرده تصریح کرد که توافق هسته‌ای برجام جایگزین دیگری ندارد.

لاپید که در مراکش حضور داشت گفت: «من جزو طرفداران این توافق (برجام) نیستم و فکر می‌کنم که توافق صحیحی نیست. همواره این را گفته‌ام و اینجا هم می‌گویم که مسئله فقط این است که من جایگزینی برای آن نمی‌بینم.»

برچسب ها: برجام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی