تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

اسم مهاجم جدید پرسپولیس لو رفت!

بعد از عقد قرارداد با یک مدافع، پرسپولیس باب مذاکرات با یک مهاجم را هم باز کرده است. بازیکنی که از آلمینیوم اراک به این تیم خواهد آمد.

کد خبر: ۱۰۴۵۷۵
۰۹:۴۱ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

اسم مهاجم جدید پرسپولیس لو رفت!

دیدارنیوز - پرسپولیس نقل و انتقالات تابستانی را خیلی سریع شروع کرد و روز گذشته علیرضا ابراهیمی، مدافع گل گهر سیرجان را با قراردادی ۲ ساله به خدمت گرفت. البته که به غیر از او، عنوان شد علی نعمتی، مدافع باشگاه پدیده هم وارد ساختمان این باشگاه شده تا صحبت‌های مقدماتی را انجام دهد.

تمرکر پرسپولیس در روز‌های گذشته فقط معطوف به خرید مدافع نبوده است، چون به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی از همین حالا جانشین احتمالی شهریار مغانلو را پیدا کرده است. شهریار بازیکن سانتاکلارا پرتغال است و این باشگاه پرتغالی برای فروش قطعی این بازیکن به پرسپولیس طلب رقمی نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار کرده است؛ رقمی سنگین که پرسپولیس از عهده پرداختش برنمی آید.


بیشتر بخوانید: ستاره استقلالی لیگ با پرسپولیس توافق کرد


اگرچه پیش از این شایعه شده بود سجاد شهباززاده، مهاجم سپاهان در فهرست خرید پرسپولیس و جانشینی شهریار مغانلو قرارداد، ولی به گزارش فرارو، به نظر می‌رسد پای مهاجم جدیدی به میان آمده و صحبت‌های اولیه هم صورت گرفته است. این بازیکن حامد پاکدل مهاجم فصل گذشته آلومینیوم اراک است که ۱۰ گل با پیراهن این تیم در فصل گذشته زد. پرسپولیسی‌ها اگر نتوانند کار‌های ماندن شهریار مغانلو را درست کنند آن وقت حامد پاکدل را به عنوان جایگزین او می‌خرند.

منبع: فرارو
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
#هر چی یحیی بگه
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی