تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

نیک بین: وزرای دولت سیزدهم از نگاه‌های حزبی و جناحی پرهیز کنند

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تاکید بر لزوم کرامد بودن کابینه دولت سیزدهم بیان کرد: کابینه آقای رییسی باید به دور از خط و خطوط سیاسی فعالیت کند و نگاه های جناحی و حزبی نداشته باشد.

کد خبر: ۱۰۴۳۷۱
۰۹:۲۷ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

نیک بین: وزرای دولت سیزدهم از نگاه‌های حزبی و جناحی پرهیز کنند

دیدارنیوز - حجت‌الاسلام جواد نیک بین درباره ویژگی های مهمی که کابینه دولت سیزدهم باید دارا باشد، گفت: کابینه آقای رییسی باید چندین ویژگی داشته باشد؛ کارامدی در امور بسیار حائز اهمیت است، کارهای خود را با برنامه پیش ببرند، داری تجربه باشند و حتما قدرت اقناع نمایندگان و مردم را نسبت به برنامه های خود داشته باشند، همچنین معتقدم وزرا باید دارای شبکه ای جوان و کارامد در سرتاسر کشور  باشند.

وی افزود: کابینه آقای رییسی باید به دور از خط و خطوط سیاسی فعالیت کند و نگاه های جناحی و حزبی نداشته باشد و صرفا نگاه گره گشایی داشته باشد، امیدواریم کابینه آقای رییسی با این ویژگی ها شکل بگیرد و نمایندگان هم به چنین کابینه ای رای بدهند.

نیک بین در خصوص شرایط کرونایی کشور و اقداماتی که وزیر بهداشت و درمان آینده لازم است انجام دهد، گفت: اگر شرکت های دارو سازی و وزارت بهداشت درجهت تولید واکسن بومی تلاش کنند و همه هزینه و تمرکز را به جای درمان کرونا بر تسریع  واکسیناسیون عمومی بگذارند قطعا وضعیت بهداشت و درمان ما بهتر خواهد شد.

منبع: اعتماد
برچسب ها: کابینه رئیسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی