تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
با پیگیری‌های علیرضا ورناصری؛

عملیات اجرایی احداث محور مسجدسلیمان_ایذه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال آغاز شد

با نظارت و پی گیری علیرضا ورناصری، نماینده حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل؛ عملیات اجرایی ساخت محور مسجدسلیمان_ایذه (منطقه‌ی جریک) با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به طول ۷ کیلومتر متشکل از عملیات احداث هفت دستگاه ابنیه فنی، اصلاح قوس‌ها، زیرسازی و آسفالت ... آغاز و هم اکنون در حال اجرا می‌باشد.

کد خبر: ۱۰۴۳۴۲
۱۸:۴۸ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

عملیات اجرایی احداث محور مسجدسلیمان_ایذه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال آغاز شد

 

دیدارنیوز ـ خوزستان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی نماینده و خدمتگزار مردم شریف شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی هفتکل و اندیکا: عملیات اجرایی ساخت محور مسجدسلیمان_ایذه (منطقه‌ی جریک) با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به طول ۷ کیلومتر متشکل از عملیات احداث هفت دستگاه ابنیه فنی، اصلاح قوس ها، زیرسازی و آسفالت ... آغاز و هم اکنون در حال اجرا می‌باشد.

ایمان صادقی رئیس اداره راهداری مسجدسلیمان با اعلام این خبر اظهار داشت: با پیگیری مجدانه نماینده مجلس این پروژه تا انتهای شهریور تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: با تکمیل این پروژه بعد از ۴۳ سال محور مسجدسلیمان به شهرستان ایذه راه اندازی خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی