تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حزب‌الله: آمریکا و عربستان در لبنان شکست خورده‌اند

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی گفت که حمایت‌های کشورهایی مانند آمریکا و عربستان از طرف‌های فتنه‌گر در لبنان طی سالهای گذشته راه  به جایی نبرده است و ملت لبنان مانند کوهی استوار دربرابر آنها ایستاده‌اند.

کد خبر: ۱۰۴۲۶۰
۱۳:۱۵ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

حزب‌الله:

دیدارنیوز - به نقل از پایگاه خبری العهد، سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی در مراسم هفتم قربانیان اقدام خرابکارانه در منطقه خلده در جنوب بیروت اظهار کرد: مسئله شهدای خلده را نمی‌توان فراموش کرد یا نادیده گرفت، ما آن را تا انتها و قصاص عادلانه جنایتکاران قاتل ادامه می‌دهیم و می‌دانیم که چگونه حقمان را بگیریم. مقاومت دارای عقل، شهامت، توانایی، عظمت و شناسایی دقیق در مواضع دشوار است و دربرابر دشمنان پایدار بوده است.

وی افزود: هدف فشارهای معیشتی، مالی و اقتصادی بر لبنان این است که جامعه ما فریاد بکشد ما دیگر جنگ و مقاومت نمی‌خواهیم و این هرگز در جامعه ما رخ نخواهد داد؛ ما به مردم و جامعه خود اعتماد کامل داریم و کسانی که طی دهه‌های گذشته جانشان را فدا کرده و سختی‌ها را تحمل کردند در مقابل این دشمنان که جامعه و مقاومت و همچنین کشور ما را هدف قرار داده‌اند به زانو در نخواهند آمد.

صفی الدین ادامه داد: دشمنان ما زیاد هستند و این حقیقتی است که همه باید بدانند. دشمنان ما کینه توزند، آنها متعلق به مکتب پستی، بی‌ایمانی، شرک و ظلم هستند واعمالشان این را نشان می‌دهد. بگذارید کینه و محاصره شان را نیز مانند سلاح‌هایشان نشان دهند اما ما را مانند کوه‌های استوار در مقابل تمامی توطئه‌ها تلاش‌های خود خواهند دید و به خواسته‌هایشان نخواهند رسید؛ چراکه جوانان زن و مرد ما مقاوم هستند.

وی تاکید کرد: آنهایی که ضعف و شکست‌هایشان را با اظهارات نادرست درباره مقاومت پنهان می‌کنند؛ ضعیف و شکست خورده هستند؛ از آمریکا و عربستان و کشورهای حامی خرابکاران در لبنان آغاز می‌کنیم؛ انها طی سال‌های گذشته در لبنان شکست خورده‌اند. عربستان ۲۰ میلیارد دلار برای برخی لبنانی‌ها هزینه کرده است اما به هیچ نتیجه‌ای نرسید؛ دلیل آن نیز این است که آنها پست و احمق هستند و نمی‌دانند چگونه گزینه‌ها و مسیرشان را انتخاب کنند.

صفی الدین تصریح کرد: سیستم سیاسی که لبنان را تخریب کرد مورد حمایت آمریکا و عربستان بوده است و این سیستم سیاسی فاسد بوده است که لبنان را از نظر اقتصادی و سیاسی تخریب کرده و سیستم اقتصادی فاسدی را به وجود آورده است و این درحالی است که مقاومت همواره از لبنان حفاظت کرده است. به لطف خدا ما امروز در اوج قدرت هستیم  و پاسخ اخیر مقاومت به تجاوزگری اسرائیل دلیل واضحی بر این قدرت بود و نشان داد که مقاومت تحت تاثیر این فشارها قرار نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: حقیقتی که باید از امروز به بعد گفته شود این است که ما نه تنها با گروهی از لبنانی‌ها که انتخاب سیاسی اشتباه کرده‌اند روبرو هستیم، بلکه با گروهی از عوامل و دست نشانده‌های آمریکا مواجه هستیم روبرو هستیم که برای تحریک فرقه گرایی و فتنه به صحنه لبنان آمده‌اند تا اهداف آمریکا و اسرائیل در لبنان و منطقه را محقق کنند. آنها از ریختن خون لبنانی‌ها سیراب نشده‌اند. آمریکا طرفی است که لبنان را محاصره کرده و علیه آن توطئه می‌کند. این آمریکا است که مانع از رسیدن ارز به کشور می‌شود و لبنانی‌ها باید بدانند که دشمن واقعی امروز آنها ایالات متحده آمریکا است که پشت اسرائیل و فتنه گران پنهان شده است.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در پایان خاطرنشان کرد: اگر هدف آنها این است که ما عرصه را برایشان خالی بگذاریم؛ سخت در اشتباه هستند؛ چراکه ما هیچگاه عرصه را ترک نخواهیم کرد و ما با جان و مالمان در میدان باقی خواهیم ماند و در مقابل دشمن اسرائیلی و استکبار آمریکا و همچنین عواملشان در لبنان خواهیم ایستاد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی