تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

دریافت مجوز استخدام ۶۰ هزار معلم در آموزش‌ و پرورش

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از دریافت مجوز جذب ۶۰ هزار نیرو در آموزش و پرورش برای سال جاری خبر داد.

کد خبر: ۱۰۴۱۹۰
۰۹:۳۴ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

مجوز استخدام ۶۰ هزار معلم

دیدارنیوز ـ علی اللهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی پیش رو اظهار کرد: مجوز صادرشده از سوی سازمان اداری استخدامی برای جذب نیرو در سال جاری ۵۰ هزار مورد است که ۲۵هزار مجوز مربوط به جذب دانشجو معلم برای دوره چهارساله از طریق کنکور سراسری و ۲۵ هزار مجوز مربوط به جذب فارغ التحصیلان دانشگاه‌های دیگر مطابق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان است.

وی افزود: اطلاعات استخدامی در اختیار سازمان سنجش قرار گرفته تا بارگذاری و دفترچه استخدامی را منتشر کند. علاوه بر این کمتر از ۱۰ هزار مجوز استفاده نشده از سال قبل داریم که به این آمار اضافه می شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره میزان خروجی نیروها و تعداد بازنشستگان سال جاری نیز اظهار کرد: شمار آنها که تا اسفند امسال به بازنشستگی می رسند بالاست، اما با استفاده از ظرفیت های ماده ۱۰۳ قانون خدمات کشوری می‌توانند خدمتشان را استمرار دهند.

او گفت: با توجه به اجرای رتبه بندی، خیلی از معلمان خودشان درخواست بازنشستگی نداده‌اند و توصیه ما این است که امسال و سال بعد اگر همکاری شرایط ادامه خدمت دارد، درخواست بازنشستگی ندهد. زیرا رتبه‌بندی به هر شکلی تصویب و اجرا می شود و اثرات خوبی دارد.

اللهیار اضافه کرد: اما آن دسته که بازنشستگی‌شان قطعی شده و حکم بازنشستگی شان اول مهر صادر می شود، حدود ۲۲ هزار نفر هستند.

وی درباره وضعیت کمبود نیرو در این وزارتخانه گفت: کمبود نیروی مورد نیاز همان ۱۹۷ هزار نفر که با سازمان اداری استخدامی تفاهم کردیم و هنوز برقرار است. البته برای امسال ۶۰ هزار مجوز جذب نیرو گرفته ایم. پکیج جذب و ساماندهی نیروی انسانی را هم طبق روال سال گذشته تکمیل می کنیم. تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان هم امسال فارغ‌التحصیل و از مهرماه وارد سیستم می‌شوند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: استخدام معلم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی