تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نکونام: این قهرمانی مبارک بازیکنانم و مردم خوزستان

سرمربی فولاد می‌گوید هدف‌شان از ابتدا قهرمانی در جام حذفی بود.

کد خبر: ۱۰۴۱۷۲
۰۸:۵۹ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

نکونام

دیدارنیوز - استقلال و فولاد امشب (یک‌شنبه) در دیدار فینال جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ضربات پنالتی به سود فولاد به پایان رسید تا این تیم قهرمان جام حذفی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ شود.

جواد نکونام، سرمربی فولاد در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: ابتدا روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. این قهرمانی را به مردم خوب خوزستان تبریک می‌گویم. من ممنون آن‌ها هستم که در این دو فصل به من لطف داشتند. این قهرمانی کوچک‌ترین کاری بود که می‌توانستم برای‌شان انجام دهم و امیدوارم روزهای بهتری داشته باشند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون آن‌ها بزرگ هستند. آن روزی که پنجره نقل و انتقالاتی ما به ناحق بسته شد، با بازیکنان‌مان که صحبت می‌کردیم یک راه داشتیم. این که سخت تلاش کنیم تا بتوانیم کمبود بازیکن را جبران کنیم. این سخت‌کوشی به ما نیرو داد و یک جاهایی به ما ضربه زد. ما در بازی مس رفسنجان بازیکن کافی نداشتم. ما شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و هدفمان این بود که لیگ را پرقدرت پشت سر بگذاریم و در جام حذفی به جام برسیم.

او افزود: تیم ما از همان ابتدای فصل نشان داد که تیم باکیفیتی است و یک جاهایی می‌تواند با تیم‌هایی که هزینه کرده بودند، تقابل کنند. صراحتا می‌گویم که باشگاه‌هایی بودند که تازه به لیگ برتر آمده بودند و بیش‌تر از ما هزینه کردند. باشگاه بوده که ۲۳ بازیکن برای یک فصل گرفته است. ما ۷ بازیکن بزرگسال جذب کردیم و سعی کردیم که بازیکنان فصل قبل‌مان را حفظ کنیم. با این تفاسیر و اختلاف توانستیم با سخت کوشی به قهرمانی برسیم. من ممنون بازیکنانم هستم. تک تک آن‌ها و کادرپزشکی و تمام اعضای تیم و کارخانه از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. من در فوتبال هم سختی کشیدم و همیشه سعی کردم در چنین موقعیت‌هایی با تلاش و زحمت بیش‌تر از این مرحله عبور کنم. من یک جاهایی به اعضای تیمم سخت گرفتم که به خاطر این روز بود.

سرمربی فولاد گفت: این قهرمانی مبارک آن‌ها و مردم خوزستان باشد. من فکر می‌کنم لیاقت این جام را داشتیم. ما با این قهرمانی مستقیما به آسیا می‌رویم. پارسال هم در لیگ سوم شدیم که باید مستقیم به آسیا می‌رفتیم ولی قهرمانی تراکتور در جام حذفی باعث شد این سهمیه مستقیم از دست برود. من خدا را شکر می‌کنم که در دومین سال مربی‌گری‌ام در فولاد برای این تیم جام گرفتم. قطعا این کار به تنهایی انجام نمی‌شد. همه حمایت کردند و در نهایت به قهرمانی رسیدیم.

نکونام درباره سعید آذری، مدیرعامل فولاد بیان کرد: همه چیز فوتبال مشخص است. مدیری که فوتبالی است، خوشحالی‌اش فرق می‌کند.  این را می‌توانید در مدیریت آقای آذری حس کنید. مهم نیست که مقابل چه تیمی بازی می‌کنید، مهم این است که آخرش شاد باشیم. من دست تمام کارگران کارخانه فولاد را می‌بوسم. خدا را شکر توانستیم آن‌ها را سربلند کنیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: جواد نکونام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی