تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.

نامه وزیر ورزش به وزارت اقتصاد برای واگذاری استقلال و پرسپولیس

به گفته رئیس سازمان خصوصی سازی، وزیر ورزش با ارسال نامه‎ای به وزارت اقتصاد و امور دارایی، خصوصی‎سازی پرسپولیس و استقلال را در دستور کار قرار داده است.

کد خبر: ۱۰۴۱۰
۱۵:۵۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، میر علی اشرف پوری حسینی رییس سازمان خصوصی درباره آخرین اخبار مربوط به خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: خوشبختانه آقای سلطانی فر به جد پیگیر خصوصی سازی دو باشگاه است و با نامه ای که به درخواست وزیر ورزش و جوانان برای شروع مجدد روند خصوصی سازی این دو تیم از سوی آقای اکرمی سرپرست وزارت اقتصاد و امور دارایی به دولت رفته است، منتظر مصوبه هیئت وزیران برای شروع روند واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم.

وی ادامه داد: فکر می کنم ظرف دو هفته آینده، هیئت وزیران با شروع روند خصوصی سازی دو باشگاه موافقت کند و بلافاصله در آن زمان شرایط و نحوه کار را خواهیم گفت. 

پوری حسینی درباره قانون بازنشستگان و اینکه شامل او هم می شود یا خیر، گفت: متاسفانه این قانون شامل حال من نمی شود و به رغم اینکه خیلی ها دوست دارند و منتظر بازنشستگی من هستند ولی انشاالله با قدرت کار واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را ادامه خواهم داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی