تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

هشدار جدی پلیس فتا به رمال‌های مجازی/ دستگیری رمال فریب‌دهنده زنان موقع خروج از کشور

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: چندی پیش در پی دریافت شکواییه قضایی مبنی بر رمالی، پیشگویی و فریب و اغفال هموطنان به خصوص بانوان، متهم حین خروج از کشور شناسایی و دستگیر شد.

کد خبر: ۱۰۴۰۷۲
۱۲:۳۶ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

پلیس فتا و رمال‌های مجازی

دیدارنیوز ـ سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا درباره رمالی در فضای مجازی و اینکه آیا انجام این کار جرم است یا خیر، اظهار کرد: در مجموع رمالی و فعالیت‌هایی که در کنار این موضوع و با محوریت فال‌بینی انجام می‌شود، جرم تلقی نمی‌شود، اما هرگونه فعالیت برای تشویق و ترغیب متقاضیان برای پرداخت پول در ازای رمالی باعث ایجاد کلاهبرداری می‌شود.

وی افزود: طبق قانون، با افرادی که تحت عنوان رمالی اقدام به فریب هموطنان می‌کنند و یا بابت کف‌بینی اقدام به دریافت پول از آن‌ها کرده و در ادامه خرافه‌پرستی را تبلیغ می‌کنند، به عنوان کلاهبردار برخورد می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا تصریح کرد: افرادی که حتی به شوخی و سرگرمی اقدام به ایجاد صفحات مجازی تحت عنوان دعانویسی، رمالی، پیشگویی و... کنند، در صورت تشکیل پرونده قضایی و اعلام شکایت برای آن‌ها، با برخورد قانونی پلیس فتا مواجه خواهند شد و این دست از پرونده‌ها در صورت وجود شاکی و یا شاکیان حتما بررسی خواهد شد.

وی در واکنش به اینکه تاکنون چه تعداد پرونده در پلیس فتا به بحث کلاهبرداری در حوزه رمالی مورد رسیدگی انتظامی قرار گرفته است، گفت: در این حوزه پرونده وجود دارد، اما تعداد آن چشمگیر نیست و هرازگاهی پرونده‌ای با عنوان کلاهبرداری در حوزه رمالی به دست ما می‌رسد.

سرهنگ پاشایی بیان کرد: چندی پیش در پی دریافت شکواییه قضایی مبنی بر رمالی، پیشگویی و فریب و اغفال هموطنان به خصوص بانوان، موضوع مورد بررسی کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که متهم تحت تعقیب حین خروج از کشور شناسایی و دستگیر شد.

برچسب ها: پلیس فتا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی