تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
نماینده مجلس به مناسبت روز خبرنگار؛

ورناصری: برای حمایت معیشتیِ خبرنگاران اهتمام به خرج دهیم

علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با ارسال یادداشتی برای دیدارنیوز به مناسبت روز خبرنگار نوشت: ضمن تبریک به جامعه رسانه "این جان برکفان سپهرِ آگاهی"،امید است مسئولان ذیربط جهت گردش آزادِ اطلاعات با خبرنگاران تعامل سازنده برقرار و در جهت حمایت معیشتیِ این راویانِ حقیقت اهتمام به خرج دهند.

کد خبر: ۱۰۳۹۷۲
۱۹:۳۰ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
وزناصری: برای حمایت معیشتیِ خرنگاران اهتمام به خرج دهیم
 
دیدارنیوز ـ علیرضا ورناصری*: اهالی گرانمایه رسانه با انعکاس حقایق، نقش آفرینانی بزرگ در انعکاس قدرت ملی و بازدارندگیِ دفاعی کشور محسوب می‌شوند.
 
متعهدانِ اهل قلم با عنایت به بزنگاه کنونیِ کشور می‌دانند که در نبرد بیداری و پایداری، مُرکب قلمشان مانندخون شهیدان مقدس است، لذا برای افشای سناریوهای نظام سلطه جهت ایران هراسی، تضعیف مبانی عقیدتی در جنگ‌های نیابتی و تروریسم، با عمل بر اساس رسالت راستین خود در مقابل ستیز رسانه‌اییِ امپریالیسم با استقلال و عدالت خواهیِ ملت ایران، درجنگ نرم پیروز خواهند بود.
 
بر خود بایسته می‌دانم همسو با مردم شریفِ مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا از زحمات طلایه‌داران راستینِ حقیقت‌گویی در انعکاس محرومیت‌های منطقه  و خبرنگاران پر تلاش چهار شهرستان حوزه انتخابیه که ملتزمینِ سوگندِ پروردگار به قلم و آنچه می‌نویسد، هستند، قدردانی می‌کنم.
 
بطور ویژه مباهات می‌کنیم به همت فاخر متقّیانِ اهل قلم، نویسندگان توانمندی که "حقیقت" را بر "مصلحت" ترجیح دادند و با شرافتِ قلم میثاقی جاودانه بستند تا کرامت قلم را مطهر نگه دارند.
 
ضمن تبریک به جامعه رسانه "این جان برکفان سپهرِ آگاهی"،امید است مسئولان ذیربط جهت گردش آزادِ اطلاعات با خبرنگاران تعامل سازنده برقرار و عملکردِ اصحاب رسانه جهت رصدِ سره از ناسره را تسهیل بخشیده، حمایت معیشتیِ این راویانِ حقیقت را با اهتمامی مستمر در رأس نهادهای مربوطه قرار دهند.

*نماینده مجلس شورای اسلامی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی