تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

اسماعیل گرامی‌مقدم: کنگره ششم مهرماه اعتمادملی قانونی است

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه کنگره ششم مهرماه حزب اعتماد ملی قانونی است، گفت‌:‌ تاکنون 25استان برای حضور در کنگره اعلام امادگی کرده‌اند و زمان برای زمان‌ برای اعلام آمادگی استان‌ها تمام شده است.

کد خبر: ۱۰۳۸۳
۱۳:۰۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - اسماعیل گرامی‌مقدم، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی پیرامون جزئیات کنگره ششم مهرماه حزب متبوع خود، بیان کرد: بر اساس ابلاغیه کمیسیون ماده 10 احزاب، کنگره ما قانونی بوده و فقط اشکالی که گرفته‌اند این است که انتخاب اعضای شورای مرکزی با رأی مخفی و ورقه باشد.
 
وی با بیان اینکه دستور کار ما در 6 مهرماه انتخاب اعضای شورای مرکزی با این روش است، گفت: آئین‌نامه کنگره را به تصویب می‌رسانیم و سپس هیأت رئیسه انتخاب می‌شود، پس از آن نیز اعضای شورای مرکزی کاندید می‌شوند.
 
گرامی‌مقدم افزود: تقریباً‌ 3 یا 4 روز است که کاندیداها شروع به ثبت‌نام کرده‌اند.
 
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه تا کنون 25 استان برای شرکت در کنگره اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این استان‌ها تمامی افراد خود را برای  حضور در کنگره به ستاد برگزاری کنگره معرفی کرده‌اند و بنده به عنوان جانشین ستاد برگزاری هستم و رئیس کنگره نیز الیاس حضرتی خواهد بود.
 
وی ادامه داد: اسامی را دریافت کرده‌ایم و دبیرخانه اعلام کرده که استان‌های ما رؤسای خود را در شهرستان‌ها و شعب استانی خود معرفی کرده‌اند، 10 کمیته و 10 شاخه هر کدام با معرفی اعضای خود که 10 نفر هستند و 5 دفتر حزب اعضای خود را معرفی کرده‌اند و اعضای شورای مرکزی هم حضور خواهند داشت.
 
گرامی‌مقدم افزود: تصور ما این است 550 تا 600 نفر تا به امروز مدعوین بوده و 90 درصد اعتبارنامه‌های آنها صادر شده است.
 
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در پاسخ به سوالی پیرامون علت عدم آمادگی 6 استان دیگر برای حضور در کنگره ششم مهرماه اعتماد ملی، گفت: برای سه استان از ابتدا مشکل داشتیم؛ یا حزب در آنجا تشکیل نشده بود و یا از گذشته انصراف داده بودند.با این حال هرکدام از این‌ها رؤسای استان‌شان شرکت خواهند کرد ولی سه استان دیگر هنوز اعلام آمادگی نکرده‌اند.
 
وی در عین حال تأکید کرد: زمان‌مان برای اعلام آمادگی استان‌ها تمام شده و تا هفته قبل دو بار برای اعلام آمادگی زمان اعلام کردیم؛ چیزی که تا کنون اعلام شده 25 استان بوده و در روزهای آتی ممکن است استان‌های دیگر نیز اسامی خود را تکمیل کرده و بفرستند ولی عملاً از این مراحل عبور کرده‌ایم و در مرحله اجرایی کردن کنگره هستیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی