تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

وزیر جنگ اسرائیل: برای حمله به ایران آماد‌ه‌ایم

روزنامه یدیعوت آحارانوت به نقل از مصاحبه‌ای با گانتز نوشته: "ایران می‌خواهد در چند جبهه اسرائیل را تهدید کند. ایران چالشی برای جهان، منطقه و اسرائیل است."

کد خبر: ۱۰۳۷۴۰
۱۲:۳۴ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

 

وزیر جنگ اسرائیل: برای حمله به ایران آماد‌ه‌ایم/فرمانده سپاه: پاسخ‌‎های ما ویرانگر‎ خواهد بود

دیدارنیوز: ادعای وزیر دفاع اسرائیل در حالی است که مقامات کشورمان، به این تهدید‌های اسرائیل واکنش نشان داده و هشدار داده‌اند که هرگونه اقدام اسرائیل و متحدانش، واکنش فوری و قاطع نیرو‌های مسلح ایران را در پی خواهد داشت.

سرلشکر سلامی، فرمانده سپاه نیز در واکنش به این تهدید‌های اسرائیل هشدار داده است "به دشمنان اخطار می‎دهیم افکار باطل را از سر خود بیرون کنند. پاسخ‎های ما ویرانگر‎، مخرب و پشیمان‎کننده خواهد بود. "

اسرائیل و متحدانش در ادعا‌هایی ایران را به مسئولیت در حمله مرگبار به نفتکش مرسر استریت متهم می‌کنند، اتهامی که ایران رد کرده است.

حمله به مرسر استریت که تحت مدیریت یک شرکت اسرائیلی بوده، سومین حادثه این‌چنینی برای یک کشتی مرتبط با اسرائیل در شش ماه اخیر است.

همچنین در نزدیک به یک سال اخیر رویدادهای امنیتی متعددی در ایران رخ داده است که به طور گسترده اسرائیل عامل آن قلمداد می‌شود.

بنی گانتز به یدیعوت آحارانوت گفته: "دیگر حرف زدن کافی نیست، زمان عمل رسیده است. باید به اقدامات دیپلماتیک، اقتصادی و حتی نظامی دست زد، در غیر این صورت این وضع ادامه خواهد داشت. من به دنیا می‌گویم، توجه کنید. این در راه است."

وزیر دفاع اسرائیل روز چهارشنبه عکسی از خود همرسانی کرد که سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه را پشت او نشان می‌داد.

برخی انتشار این عکس را به عنوان تهدیدی علیه سردار حاجی‌زاده تلقی کرده‌اند.

بنی گانتز در ادعایی سردار حاجی‌زاده را به "وحشت افکنی در سراسر خاورمیانه" متهم کرده است.

وزیر دفاع اسرائیل در کنار فرمانده هوافضای سپاه فردی به نام "سعید آرا جانی" را به عنوان فرمانده پهپادی سپاه معرفی کرد.

بنی گانتز در مصاحبه با یدیعوت آحارانوت مدعی شده: "در نهایت وقتی یکی از عوامل جهاد اسلامی در غزه به اسرائیل شلیک می‌کند، این کار را با حمایت ایران انجام می‌دهد."

اسرائیل مناطقی در جنوب لبنان را به تلافی شلیک‌ راکت‌هایی به بلندی‌های جولان هدف قرار داده است.

منبع: روز نو 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی