تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

مددی: شنبه به آبی‌پوشان پاداش می‌دهیم

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید روز شنبه به آبی‌پوشان پایتخت پاداش خواهد داد.

کد خبر: ۱۰۳۶۷۴
۰۹:۰۲ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

مددی: شنبه به آبی‌پوشان پاداش می‌دهیم

دیدارنیوز - به نقل از باشگاه استقلال، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال، در خصوص پیروزی آبی‌پوشان پایتخت برابر گل‌گهر، گفت: این پیروزی شیرین و دلچسب را به هواداران عزیز تبریک می‌گویم. جا دارد از زحمات کادرفنی بالاخص آقای مجیدی تشکر کنم. همچنین از بازیکنان پر تلاش و سختکوش استقلال هم متشکرم. ان‌شاءالله بتوانیم با پیروزی برابر تیم فولاد، به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: ان‌شاءالله پاداش پیروزی برابر گل‌گهر را هم روز شنبه به حساب بازیکنان استقلال واریز خواهیم کرد.
مدیرعامل استقلال در پایان با محکوم کردن اظهارات نسنجیده و دور از انصاف مطرح شده در یکی دو روز اخیر، گفت: این صحبت‌های سخیفانه را محکوم می‌کنم. واقعا طرح این صحبت‌های نپخته و عاری از واقعیت جز مکدر کردن ذهن هواداران و خوراک‌سازی برای دشمنان و مغرضان چه عایدی دارد؟

مددی در پایان گفت: تاکید می‌کنم در صورت تکرار این حرف‌های بی ریشه و بی‌اساس، از شرافت و منافع باشگاه بزرگ و مردمی استقلال عدول نخواهیم کرد. توصیه می‌کنیم هرکسی در هرجایی هست، حواسش باشد که چه جملاتی را بیان می‌کند. البته باشگاه حق قانونی خود می‌داند که در هر زمانی نسبت به حقوق باشگاه و هوادارانش اعاده حیثیت کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
بازنشسته
|
Germany
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
0
0
پاداش داوران فراموش نشودبی انصافی هستش به رکن
اصلی عامل پیروزی پاداش ندهیدوجدان هم خوب چیزی هستش
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی