تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

بهت و حیرت در بارسلونا؛ مسی از نوکمپ می‌رود!

ظاهرا طولانی شدن پروسه تمدید قرارداد مسی در بارسا یک دلیل مهم داشته. باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که لیونل مسی از این باشگاه جدا خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۳۶۷۲
۲۲:۵۹ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

مسی نوکمپ

 

دیدارنیوز: باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای رسمی از جدایی لئونل مسی خبر داد. باشگاه بارسا در این بیانیه توضیح داد که چه اتفاقی در ماکرات برای تمدید قرارداد این مهاجم آرژانتینی افتاده است.

در بیانیه بارسا آمده است: "با وجود اینکه بین باشگاه بارسلونا و لئو مسی به توافق رسیده ایم و با قصد مشخص امروزِ هر دو طرف برای امضای قرارداد جدید، به دلیل موانع اقتصادی و ساختاری (مقررات لالیگای اسپانیا) نمی توان این قرارداد را رسمی کرد. در مواجهه با این وضعیت لیونل مسی ارتباط خود را با بارسلونا ادامه نخواهد داد. هر دو طرف عمیقا متاسفند که در نهایت خواسته های بازیکن و باشگاه برآورده نمی شود.

بارسا از صمیم قلب از بازیکنی که در رشد این باشگاه نقش داشته تشکر می کند و برای او بهترین ها را در زندگی شخصی و حرفه ای آرزو دارد. "

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی