تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
با پی‌گیری‌های ورناصری:

مجوز زیست محیطی میانبر اهواز مسجدسلیمان صادر شد

با پیگیری‌های علیرضا ورناصری پس از سال‌ها انتظار، مجوز نهایی زیست محیطی جاده میانبر  مسجدسلیمان به اهواز صادر شدئ

کد خبر: ۱۰۳۶۶۹
۲۱:۰۳ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

مجوز زیست محیطی میانبر اهواز مسجدسلیمان صادر شد

دیدارنیوز
ـ خوزستان:  به گزارش روابط عمومی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا، علیرضا ورناصری با اعلام این خبر اظهار داشت: جاده فعلی مسجدسلیمان به اهواز به جاده مرگ برای همشهریانمان تبدیل شده و در سالیان گذشته حوادث جاده‌ای در این مسیر ناایمن و بسیار طولانی و فرسایشی، خانواده‌های زیادی را بدلیل از دست دادن عزیزانشان در ماتم فرو برده است.

ورناصری ادامه داد: یکی از مطالبات و خواسته‌های بحق مردم مسجدسلیمان لالی و اندیکا در چند دهه اخیر، کوتاه کردن مسیر دسترسی به مرکز اُستان با احداث یک محور جایگزین ایمن و کم خطر بوده است که بتواند به خروج مسجدسلیمان از بن بست فعلی هم کمک کند.

وی افزود: در طول سالیان گذشته اداره کل محیط زیست خوزستان و سازمان حفاظت از محیط زیست کشور همواره مخالف مسیر‌های پیشنهادی بود و حاضر به صدور مجوز برای این طرح بسیار مهم و حیاتی نشد و قول‌های داده شده از سوی مسئولان به مردم فقط در حد حرف و وعده باقی ماند.

ورناصری بیان داشت: با تلاش‌های بی وقفه و پیگیری‌های صورت گرفته و رایزنی با مقامات این سازمان و دیگر مسئولان کشور، موفق به اخذ نهایی مجوز زیست محیطی احداث جاده میانبر مسجدسلیمان به اهواز شدیم.

دکتر ورناصری خاطر نشان کرد: با موافقت سازمان حفاظت محیط زیست کشور مدیرکل محیط زیست خوزستان با ارسال نامه‌ای به مدیرکل راه و شهرسازی اُستان، مجوز نهایی جهت احداث جاده میانبر را صادر کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی