تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

واگذاری ۲۰۰ مدرسه نوساز از سوی بنیاد برکت به آموزش و پرورش

News Image Lead

مدیرعامل بنیاد برکت از آغاز ساخت هزار مدرسه در تفاهم با آموزش و پرروش خبر داد و گفت: تا اول مهرماه حدود ۲۰۰ مدرسه به آموزش و پرورش تحویل می شود.

کد خبر: ۱۰۳۶
۱۰:۳۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیدارنیوز - سعید جعفری در گفتگو با مهر، با اشاره به پایان ساخت و تحویل هزار مدرسه در بنیاد برکت تا سال گذشته، افزود: پس از احداث این مدارس، تفاهم نامه دیگری میان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و آموزش و پرورش برای احداث دومین سری از هزار مدرسه امضا شد.

وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شد بنیاد برکت هزار مدرسه دیگر را در مناطق محروم احداث و به آموزش و پرورش واگذار کند.

مدیرعامل بنیاد برکت تاکید کرد: از هزار مدرسه دوم که مورد تفاهم قرار گرفت تاکنون حدود ۴۰۰ مدرسه وارد فاز اجرایی شده است و تلاش می کنیم طبق قرارداد در فاصله زمانی مشخص کار ساخت همه هزار مدرسه آغاز و مراحل آن نهایی شود.
جعفری خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی ها امیدواریم تا پایان شهریورماه حدود ۲۰۰ مدرسه آماده واگذاری به آموزش و پرورش باشد و برای اول مهر ۹۷ دانش آموزان بتوانند از این امکانات بهره ببرند.

وی گفت: این ۲۰۰ مدرسه در مناطق محروم و مناطق روستایی به بهره برداری می رسد تا باری از روی دوش دانش آموزان در این مناطق برداشته شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی