تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

یوسف‌نژاد: راه فراری از قانون منع بکارگیری بازنشستگان وجود ندارد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تمام راه‌های دور زدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان بسته شده است و کمیسیون‌های تخصصی و بخش نظارت مجلس هم بر اجرای دقیق این قانون نظارت می‌کنند.

کد خبر: ۱۰۳۵۶
۱۱:۰۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی‌اصغر یوسف‌نژاد با تاکید بر لزوم اجرای کامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان، اظهار داشت: در قانون، نهادهای مشمول منع به کارگیری بازنشستگان به طور دقیق مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه همچنین مجلس زمان‌بندی مشخصی برای تطبیق شرایط بازنشستگان با متن قانون در نظر گرفته است، ادامه داد: دستگاه‌های مشمول این قانون تنها دو ماه فرصت دارند تا خود را با قانون تطبیق دهند و پس از این مدت، هرگونه فعالیت بازنشستگان در این دستگاه‌ها خلاف قانون است.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه کلیه دستگاه‌های اجرایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند مشمول این قانون می‌شوند، تصریح کرد: هدف مجلس از تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان آن است که فرصت بیشتری به جوانان  برای فعالیت در دستگاه‌های دولتی داده شود.

یوسف‌نژاد با تاکید بر اینکه مجلس بر اجرای دقیق این قانون نظارت می‌کند، بیان کرد: تمام راه‌ها برای دور زدن این قانون بسته شده است و کمیسیون‌های تخصصی و بخش نظارت مجلس هم به دقت ناظر بر اجرای این قانون خواهند بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی