تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

مهار آتش جنگل‌های فیروزآباد فارس پس از ۳ روز

فرماندار شهرستان فیروزآباد از مهار آتش پس از ساعت‌ها تلاش عملیات اطفای حریق در منطقه هایقر خبر داد.

کد خبر: ۱۰۳۴۹۵
۱۰:۵۲ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

مهار آتش جنگل‌های فیروزآباد

دیدارنیوز ـ حسین ارگیو فرماندار شهرستان فیروزآباد استان فارس بیان کرد: آتش‌سوزی در منطقه‌ای در شهرستان فیروزآباد روی داد که این منطقه صعب‌العبور و دارای وسعت قابل توجه‌ای است از این رو دسترسی به این مناطق با سختی خاصی همراه بود.

او ادامه داد: در راستای دسترسی به مناطق صعب‌العبور و به دستور استاندار فارس سه فروند بالگرد به منطقه اعزام شده تا نسبت به ارسال نیرو‌های امدادی به منطقه اقدام کنند.

فرماندار شهرستان فیروزآباد افزود: این آتش‌سوزی یک روز قبل مهار شده بود، اما به علت وزش شدید باد، آتش‌سوزی بار دیگر روی داد و موجب شد تنی چند از نیرو‌های امدادی دچار مصدومیت و ۴ نفر نیز فوت شوند.

ارگیو گفت: آتش‌سوزی به صور کامل مهار شده، ولی ممکن است بسیاری از درختان کهنسال منطقه همچنان دچار حریق باشند. این در حالی است که عملیات پایش از امروز صبح در منطقه آغاز شده تا از حریق مجدد جلوگیری شود.

به گفته این مقام مسئول، یکی از اصلی‌ترین علل آتش‌سوزی، خشکسالی‌های چندین سال اخیر است، اما این علت عامل اصلی نیست و کارشناسان در حال ارزیابی علل آتش‌سوزی هستند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی