تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...

حمله راکتی به نیروهای قسد در نزدیکی میدان نفتی "العمر" دیرالزور

منابع از حمله‌ راکتی به نیروهای قسد در نزدیکی میدان نفتی العمر در دیرالزور خبر دادهو اعلام کردند جنگنده‌های آمریکایی بر فراز منطقه دیده شدند.

کد خبر: ۱۰۳۳۲۱
۱۱:۵۱ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

حمله راکتی دیرالزور

دیدارنیوز - به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، در حمله راکتی در نزدیکی میدان نفتی العمر در دیرالزور، مقر نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) تحت حمایت آمریکا که اشغالگران آمریکایی به شکل غیرقانونی از آن به عنوان پایگاهی نظامی استفاده می‌کنند، هدف قرار گرفت.

برخی منابع محلی اظهار کردند: گروهی مسلح که به نظر می‌رسد از عشایر عربی منطقه باشند با راکت یکی از پایگاه‌های قسد در شهرک الشحیل را هدف قرار دادند.
پس از این حمله صدای خودروهای آمبولانس شنیده شده و همزمان جنگنده‌ها و پهپادهای آمریکایی بر فراز منطقه به پرواز درآمدند.

برخی منابع محلی نیز به خبرگزاری اسپوتنیک گفتند: استحکامات نظامی آمریکا شامل تجهیزات نظامی، موشک و مهمات جنگی از خاک عراق به سمت پایگاه "کارگاه گازی کونیکو" منتقل شدند.
پایگاه ائتلاف ضد داعش در میدان نفتی العمر ژوئیه گذشته هدف حمله چند راکت قرار گرفت و نیروهای قسد گروهک‌های داعش را مسؤول آن حمله دانستند.

برخی منابع المیادین نیز چهارم ژوئیه گزارش دادند صدای چهار انفجار از داخل یک پایگاه آمریکایی در خاک سوریه که در آن سربازان آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی حضور داشتند، شنیده شد.

منابع یاد شده اظهار کردند که دو خمپاره به شهر مسکونی به داخل پایگاه میدان نفتی العمر در دیر الزور شلیک شدند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی