تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تاریخ تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: دوشنبه این‌هفته عزای عمومی است و پیکرهای شهدای حادثه تروریستی اهواز از حسینیه ثارالله تا چهارراه سلمان فارسی این شهر تشییع می‌شود.

کد خبر: ۱۰۳۱۷
۰۹:۰۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - عبدالرضا فرجیان اظهار کرد: در شورای تامین مقرر شد فردا صبح به منظور نهایی کردن جزئیات کار شهدا ستاد برگزاری مراسم در فرمانداری اهواز تشکیل شود.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه این هفته هم زمان با خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی اهواز عزای عمومی اعلام می‌شود، افزود: قرار بر این شد که تشیع شهدای حادثه تروریستی اهواز روز دوشنبه از محل حسینه ثارالله تا چهارراه سلمان فارسی انجام شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان اینکه تعداد شهدا 25 نفر و مجروحان این حادثه بین 65 تا 70 نفر است، گفت: تنها اطلاعاتی که از افراد حادثه دیده داریم در حد نام و نام خانوادگی است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی