تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس

رتبه بندی معلمان تا پایان سال اجرایی می‌شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: هر چه سریعتر به سمت قانون شدن این لایحه پیش برویم و فرهنگیان به حقوق چندین‌ساله خودشان که رتبه بندی معلمان و در ادامه آن همسان‌سازی حقوق‌ها است، برسند.

کد خبر: ۱۰۳۱۴۸
۱۱:۰۳ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

رتبه بندی معلمان تا پایان سال

دیدارنیوز: علی بابایی کارنامی درباره رتبه بندی معلمان اظهارکرد: این لایحه درگیر اختلاف بین دولت و مجلس است، بند «و» تبصره دو که به تامین مالی اشاره دارد، تا سقف پانزده هزار میلیارد تومان را در نظر گرفته است، اما دولت اکنون موافق ۲۵هزار میلیارد تومان است که ده هزار میلیارد تومان مازاد است و به اصل بودجه خدشه وارد می‌کند. هئیت رئیسه به دولت تاکید کرد که در چارچوب ۱۵ هزار میلیارد عدد بیاورد.

عضو کمیسون اجتماعی مجلس با بیان اینکه این بحث، محل اختلاف است، خاطرنشان کرد: البته با همه این احوال و با توجه به اعتراضاتی که فرهنگیان داشتند و اینکه این افزایش بودجه شامل اصل ۷۵ می‌شود، اگر شورای نگهبان مخالفتی نکند، چون به اصل کار اعتقاد داریم و تلاش داریم زمینه را محکم ببندیدم و هر چه سریعتر به سمت قانون شدن این لایحه پیش برویم و فرهنگیان به حقوق چندین‌ساله خودشان که رتبه بندی معلمان و در ادامه آن همسان‌سازی حقوق‌ها است، برسند، آن را می‌پذیریم.

وی درباره زمان تصویب، ابلاغ و اجرایی شدن این طرح تصریح کرد: می‌بایست تا پایان امسال اجرایی شود یعنی از ۱.۱. ۱۴۰۰ اساس مقررات بودجه‌ای قابلیت اجرایی دارد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی