تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

وزیر خارجه آمریکا ادعا کرد: مطمئنیم ایران حمله به کشتی اسرائیلی را انجام داده است

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که با بررسی شواهد موجود، این کشور اطمینان دارد که ایران مسئول حمله به یک کشتی اسرائیلی در آب های بین المللی عمان بوده است.

کد خبر: ۱۰۳۱۲۶
۱۰:۰۱ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

وزیر خارجه آمریکا

دیدارنیوز - به نقل از اسکای نیوز، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه ای در پی مورد حمله قرار  گرفتن یک کشتی اسرائیلی در آب های سواحل عمان با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران گفت: با بررسی اطلاعاتی که در دست است، مطمئن هستیم  که ایران این حمله را با استفاده از پهپادهای قابل انفجار انجام داده است، یک توانایی مهلک که به طرز رو به افزایشی در منطقه مورد استفاده قرار می گیرد. این حمله منجر به کشته شدن دو انسان بی گناه شد. 

بلینکن همچین گفت: ما با شرکایمان در زمینه بررسی اقدامات بعدی مان  و مشورت با دولت های داخل منطقه و خارج از آن درباره پاسخی مناسب که در آینده ای نزدیک خواهد بود، همکاری می کنیم. باری دیگر به خانواده قربانیان تسلیت می گوییم. 

منبع: ایسنا
برچسب ها: بلینکن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی