تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رژیم صهیونیستی طرحی را برای پاسخ به حمله به کشتی‌ خود در سواحل عمان آماده کرده است

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، رژیم صهیونیستی طرحی را برای پاسخ به حمله اخیر به کشتی‌اش در سواحل عمان آماده کرده است.

کد خبر: ۱۰۲۹۵۸
۱۰:۱۳ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

رژیم صهیونیستی

دیدارنیوز - شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: مقامات اسرائیلی طرحی را برای پاسخ به حمله به کشتی "مرسر استریت" در بحرالعرب مقابل سواحل عمان آماده کرده است. براساس این طرح زمان و مکان مناسب برای اقدام متقابل در نظر گرفته شده است.

این شبکه اعلام کرد: "تل آویو اطلاعات بسیار محرمانه‌ای را در اختیار آمریکا، انگلیس و کشورهای دیگر قرار داده است مبنی بر اینکه ایران پشت هدف قرار گرفتن کشتی اسرائیلی در دریای عمان است."

پیش از این رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران را مسئول حمله به کشتی تجار اسرائیلی در دریای عمان است.
عمان شنبه در این باره اعلام کرد که حمله جمعه به کشتی رژیم صهیونیستی بر خلاف اعلام رسانه‌ها در خارج از آب‌های منطقه‌ای این کشور انجام شده است.

خبرگزاری رسمی عمان در این باره گزارش داد که نیروی دریایی این کشور یک کشتی را به محل حمله اعزام کرد و نتایج این حضور میدانی نشان می‌دهد که این حمله در واقع خارج از آب‌های منطقه‌ای عمان صورت گرفته است. همچنین در جریان تماس با ملوان و خدمه کشتی، آنها اظهار کردند که کشتی بدون نیاز به کمک به مقصدش ادامه می‌دهد.
گروه نظامی انگلیسی موسوم به "UKMTO" جمعه اعلام کرد که یک کشتی اسرائیلی در شمال دریای عرب در سواحل عمان مورد حمله پهپادی قرار گرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده که کشتی مورد حمله در سواحل عمان متعلق به ژاپن است و توسط یک شرکت اسرائیلی اداره می‌شود.

در این راستا وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا و یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره حمله به کشتی مرسراستریت و اقداماتی که بعدا در این باره اتخاذ خواهد شد، گفتگوی تلفنی کردند.

دو وزیر توافق کردند که با انگلیس، رومانی و شرکای بین المللی دیگر درباره این حمله تحقیق کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: اسرائیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
0
0
اسرائیل غده ی سرطانی منطقه لست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
0
0
... از کجا معلوم که شاید و احتمالا" کار خود رژیم اشغالگر فلسطین یا آمریکا
است ؟ که با فریبکاری و با کشاندن کشتی هاشان به منطقه نزدیک ایران و عربستان و کشورهای عربی و سومالی ، ... همیشه یا در داخل آنها آتش سوزی راه می اندازند و یا طوری خودشان به کشتی های شان حمله می کنند تا بتوانند از شرکت های بیمه خسارت های کلان برای بازسازی و نوسازی کشتی هایشان بگیرند و از طرفی با متهم کردن ایران یک تیر چند نشان بزنند ؟.....
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی