تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

اولویت‌بندی واکسیناسیون دانشجویان اعلام شد

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: اگر واکسیناسیون دانشجویان انجام نشود، حضور در دانشگاه امکان‌پذیر نخواهد بود، زیرا خطراتی برای دانشجویان، استادان و کارشناسان دارد.

کد خبر: ۱۰۲۹۹۶
۱۱:۵۲ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

اولویت‌بندی واکسیناسیون دانشجویان

دیدارنیوز ـ علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره واکسیناسیون دانشجویان اظهار کرد: جداولی را تهیه کردیم و اولویت‌بندی‌هایی پیش‌بینی شده است که بر این اساس، تمام دانشجویان دکترا و دانشجویان کارشناسی ارشد از ورودی ۹۸ به قبل در اولویت قرار می‌گیرند.

او افزود: این تعداد حدود ۵۰۰ هزار نفر می‌شود و همان تعدادی است که با وزارت بهداشت هماهنگ شده بود تا در شهریور واکسینه شوند.

خاکی صدیق ادامه داد: اگر وضعیت تعداد واکسن در کشور بهتر شد، اولویت‌های بعدی تحت پوشش قرار می‌گیرند که به ترتیب دانشجویان کارشناسی ارشد سال‌های ۹۹ و حتی اگر امکانش باشد، سال ۱۴۰۰ است و بعد هم سراغ دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۶ به قبل می‌رویم.

معاون آموزشی وزیر علوم با بیان اینکه امیدواریم کار واکسیناسیون همه دانشجویان در آذرماه پایان یابد، گفت: امیدوارم تولید واکسن ملی زیاد شود و بتوانند خیلی زودتر از این انجام دهند، ولی در هر صورت حضور در دانشگاه مشروط به این است که واکسیناسیون انجام شود.

وی تصریح کرد: اگر واکسیناسیون انجام نشود، حضور در دانشگاه امکان‌پذیر نخواهد بود. چون خطراتی برای دانشجویان، استادان و کارشناسان دارد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی