تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

وزیر نفت مشخص شد!

مهدی دوستی به عنوان گزینه تصدی وزارت نفت به مجلس معرفی خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۲۸۹۳
۱۹:۳۰ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

وزیر نفت مشخص شد!

دیدارنیوز - سوابق کاری مهدی دوستی بیشتر کار اجرایی در صنعت نفت از جمله در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) و پروژه‌های نفت و گاز، پایانه صادراتی ماهشهر و پالایشگاه ستاره خلیج فارس بوده است.

دوستی در سن پایین مدیر پالایشگاه ستاره خلیج‌ فارس شد و میان هواداران او با بیژن زنگنه هم بحثی بالا گرفت که «جوانان انقلابی پالایشگاه داخلی می‌سازند، بیژن زنگنه واردات بنزین را شش برابر کرده است».

دوستی سابقه همکاری نزدیک با سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در پروژه های سازندگی به ویژه نفتی را نیز دارد.

دوستی با ۴۱ سال سن از مصادیق بارز دولت جوان و انقلابی مدنظر مقام معظم رهبری ست و باید دید جوان‌ و انقلابی‌بودن و نفتی‌بودن تا چه حد به کار وی در وزارت نفت خواهد آمد.

با توجه به سوابق دوستی، وی مشکلی در اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی نخواهد داشت و از هم اکنون باید وی را وزیر نفت دانست.

اما قطعی شدن حضور مهدی دوستی در مسند وزارت نفت، آن هم در شرایطی که این پست در میان برخی جریانات اصولگرا، مدعیان و دوستداران بسیار و البته پرادعایی را داشت؛ نشان از رویکرد ابراهیم رئیسی در تحقق شعارش در “شایسته گزینی” و تشکیل دولت فراجناحی است که می تواند کشور را از شرایط فعلی خارج کند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
1
عالی و عالی
درود بر این انتخاب و این دست انتخاب شایسته
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
0
با سلام
چقدر مهمه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
0
0
امیدوارم آقای مهدی دوستی حداقل بتونه با اندیشه ووجدان پاک کشور رو به سمت آرامش سوق بده ویه فکری هم بحال نیروهای زحمت کش بخش پیمانکاری صنعت نفت داشته باشه امیدوارم یه اتفاق خوب برای بخش پیمانکاری صنعت نفت بیفته...انشالله
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی