تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

قدردانی و خداحافظی سپاهان با ۴ بازیکن این تیم

باشگاه سپاهان بعد از نایب قهرمانی در لیگ برتر، از ۴ بازیکن خود که قرار بود در پایان فصل از این تیم جدا شوند، قدردانی کرد.

کد خبر: ۱۰۲۷۶۰
۰۹:۱۸ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

 سپاهان

دیدارنیوز - باشگاه سپاهان پس از دیدار با استقلال که با برتری ۲ بر یک این تیم و کسب مقام نایب قهرمانی لیگ بیستم همراه شد، از ۴ بازیکن خود تقدیر و مراسم خداحافظی برای آن‌ها برگزار کرد.

در این مراسم، باشگاه سپاهان با احسان حاجی‌صفی، پیام نیازمند، محمد محبی و کی‌روش استنلی خداحافظی کرد و از زحمات آن‌ها برای این باشگاه تقدیر و قدردانی کرد. 

محبی و نیازمند قرار است به لیگ پرتغال و باشگاه‌های سانتاکلارا و پورتومیننزه منتقل شوند و احسان حاجی‌صفی هم قرار است به لیگ یونان و باشگاه آاک آتن بپیوندد. هم‌چنین قرارداد کی‌روش استنلی برزیلی هم با سپاهان به پایان رسید و این مهاجم به کشورش بازمی‌گردد

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی