تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.

صحبت‌های رفیعی درباره احتمال بازگشتش به پرسپولیس

بازیکن تیم فوتبال سپاهان که سابقه حضور در پرسپولیس و قهرمانی در لیگ برتر را دارد می‌گوید تا چند روز دیگر تیم آینده‌اش را مشخص می‌کند.

کد خبر: ۱۰۲۷۵۵
۰۹:۱۲ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

رفیعی پرسپولیس

دیدارنیوز - سروش رفیعی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال و نایب‌قهرمانی تیمش در لیگ اظهار کرد: به همه کسانی که کمک کردند تا لیگ امسال خوب سپری شود خسته نباشید می‌گویم. یکی از بهترین‌ لیگ‌های ما بود. دو تیم تا روز آخر برای قهرمانی تلاش کردند و پرسپولیس با ۶۷ امتیاز قهرمان شد. ما هم تا روز آخر در کورس بودیم و شانس داشتیم. این نشان می‌دهد که لیگ خیلی خوبی بود. صمیمانه به تیم بزرگ پرسپولیس و هواداران عزیزش، و رفقای خوبم در این تیم و کادر فنی‌اش تبریک می‌گویم. 

او ادامه داد: به شما اهالی رسانه خداقوت می‌گویم که بی‌چشم‌داشت و صمیمانه همه‌چیز را پوشش می‌دهید. امیدوارم که فصل آینده با برنامه‌ریزی بهتر لیگ بهتری داشته باشیم. از فدراسیون فوتبال هم خواهش می‌کنم کیفیت زمین‌ها بهتر از این شود.

رفیعی درباره وضعیت خودش برای فصل آینده هم توضیح داد: قرارداد من تمام شده است. تا امروز هم بازی داشتیم و شرایط حساسی برای وجود داشت. چند روزی نیاز دارم استراحت کنم. به امید خدا به زودی تصمیم می‌گیرم.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره شایعه بازگتش به این تیم هم گفت: در زمان نقل‌وانتقالات، صحبت و شایعه زیاد است. تا امروز من با هیچ‌کس صحبت نکرده‌ام و نمی‌خواستم هم صحبتی کنم. در کورس قهرمانی بودیم و برایم مهم بود که تمرکز کنم. ان‌شاءالله در چند روز آینده تکلیفم مشخص می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی