تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ آغاز شد

آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد و تا جمعه هشتم مرداد ادامه دارد.

کد خبر: ۱۰۲۴۶۳
۰۹:۰۶ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح امروز (چهارشنبه ۶ مرداد) در ۱۷۹ شهر شروع شد.

آزمون رشته‌های شناور شامل ۳۴ رشته و ۷۲ هزار و ۳۹۶ نفر داوطلب صبح امروز در حال برگزاری است.

کنکور کارشناسی ارشد روز پنج‌شنبه با ۳۴ رشته امتحانی و ۳۰۵ هزار و ۹۱۳ نفر داوطلب ادامه می‌یابد و روز جمعه هشتم مرداد با ۶۳ رشته امتحانی و ۲۵۵ هزار و ۸۳۵ داوطلب پایان می‌یابد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ تعداد ۶۳۴ هزار و ۵۴ داوطلب دارد. از این میان ۳۶۴ داوطلب به کرونا مبتلا هستند. ۱۵۰ نفر از آنان در استان تهران حضور دارند.

از صبح روز گذشته، سه‌شنبه (۵ مرداد) مجوز تردد بین شهری داوطلبان با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور و پلیس راهور انجام شده است و داوطلبانی که برای شرکت در آزمون نیاز به تردد دارند، با مدارک آزمون می‌توانند تا روز جمعه هشت مرداد تردد داشته باشند.

در این آزمون، مانند سایر کنکور‌ها حضور داوطلبان با ماسک اجباری و فاصله اجتماعی بین هر صندلی ۱۸۰ سانتیمتر تعیین شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی