تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

جودوکاران پارالمپیکی به دنبال افتخارآفرینی در توکیو

مربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان وضعیت دو جودوکار اعزامی به پارالمپیک توکیو را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: هر دو جودوکار در شرایط خوبی قرار دارند و به دنبال افتخارآفرینی در توکیو هستند.

کد خبر: ۱۰۲۴۴۱
۱۷:۳۰ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰

جودوکاران پارالمپیکی به دنبال افتخارآفرینی در توکیو

دیدارنیوز - فرهاد معابی درباره اعزام جودوکاران نابینا و کم‌بینا به پارالمپیک، اظهار کرد: محمدرضا خیرالله زاده در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم و وحید نوری منهای ۹۰ کیلوگرم جودوکاران اعزامی به توکیو هستند که هر دو از نظر آمادگی بدنی و روانی در شرایط خوبی بسر می‌برند و امید به کسب مدال طلا در هر دو وزن داریم.

وی گفت: با توجه به این که زمان کمی تا شروع بازی‌های پارالمپیک توکیو باقی مانده است به دلیل تشدید بیماری کرونا و برای حفظ سلامتی جودوکاران آخرین اردوی ۲ جودوکار در تهران و در قرنطینه کامل تا زمان اعزام برگزار خواهد شد تا مشکلی برای حضور در این رویداد مهم نداشته باشیم. 

مربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان پیرامون این پرسش که آیا جودوکاران هنوز هم مشکل حریف تمرینی دارند یا خیر، افزود: مشکل حریف تمرینی مرتفع شده و با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک در هر وزن ۳ حریف تمرینی برای جودوکاران اعزامی پیش بینی شده تا با آمادگی کامل  راهی پارالمپیک شوند.

وی در پایان زمان اعزام دو جودوکار نابینا و کم بینا به بازیهای پارالمپیک توکیو را ۲۹ مرداد عنوان کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: المپیک توکیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی