تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پیش‌بینی قیمت طلا با حذف مالیات

رئیس اتحادیه طلا، جواهر و نقره‌فروشان اهواز گفت: با اجرایی شدن قانون حذف مالیات بر ارزش افزوده طلا، مالیات از کل فرآیند فروش طلا برداشت نمی‌شود و فقط از اجرت ساخت طلا و سود آن اخذ خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۲۳۵۵
۱۲:۱۳ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰

پیش‌بینی قیمت طلا

دیدارنیوز ـ عبدالرحمن ذهبی‌زاده درباره اجرای قانون حذف مالیات بر ارزش افزوده طلا، اظهار کرد: مالیاتی که در گذشته بر روی طلا اعمال می‌شد، مقرر شده است تا دی ماه سال جاری اگر مشکلی در این خصوص به وجود نیاید، حذف شود.

وی افزود: با اجرا شدن این قانون، مالیات از اصل طلا حذف می‌شود و فقط از اجرت ساخت طلا و سود آن گرفته خواهد شد.

رئیس اتحادیه طلا، جواهر و نقره‌فروشان اهواز با اشاره به اینکه در حال حاضر مالیات طلا طبق روال سابق اخذ می‌شود، ادامه داد: اگر مالیات بر ارزش افزوده طلا حذف شود، وضعیت قیمت طلا نسبت به وضعیت کنونی بهتر خواهد شد و مبلغ مالیات اخذشده از خریدار کمتر می‌شود.

ذهبی‌زاده با اشاره به اینکه قیمت طلا در هفته گذشته نوسان چندانی نداشته است، گفت: هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و تمام سکه نیز ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار امروز قیمت دارد.

وی در پایان با اشاره به وضعیت معاملات در بازار طلا بیان کرد: وضعیت خرید و فروش طلا با توجه به بیماری کرونا، نوسانات قیمت و شرایط اقتصادی مردم، خوب نیست و تعریفی ندارد.

منبع: رویداد24
برچسب ها: قیمت طلا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی