تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

شبکه قرآن به زودی HD می‌شود/ ضبط تلاوت‌های ۴ k از قاریان بین‌المللی قرآن

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی طی بازدید از بخش‌های مختلف تولید، فنی و آرشیو شبکه قرآن و معارف سیما از فرایند HD سازی این شبکه در آینده نزدیک خبر داد.

کد خبر: ۱۰۲۲۶۵
۱۷:۲۹ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

شبکه قرآن HD می‌شود

دیدارنیوز ـ علیدادی معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما از بخش‌های مختلف شبکه قرآن و معارف سیما از جمله، استودیو‌های قدر و غدیر، سرور، باکس‌های مونتاژ و آرشیو بازدید بعمل آورد و با مدیران و همکاران بخش‌های تولید و فنی گفتگو کرد.

علیدادی ضمن ابراز خرسندیِ پیشرفت‌های فنی شبکه قرآن و معارف سیما، از فرایند HD سازی در چند ماه آینده این شبکه خبرداد و افزود: با توجه به عملکرد مناسب و پیگیری‌های صورت گرفته، این فرایند در دستور کار قرار دارد و امید است با توجه به وجود زیرساخت‌های مناسب در استودیو و مراحل تولید برنامه که مدت‌ها است طبق استاندارد‌های حرفه‌ایی در شبکه قرآن انجام شده است، بتوانیم به سرعت برای مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما، خروجی آنتن را با کیفیت HD ارسال کنیم.

هادی صلح‌جو مدیر گروه تلاوت و نغمات دینی شبکه قرآن و معارف سیما از شروع تولید تلاوت‌های جدید در این شبکه با فرمت ۴ K در ایام دهه امامت و ولادت خبر داد.

پس از اعلام این خبر، هادی صلح‌جو مدیر گروه تلاوت و نغمات دینی شبکه قرآن و معارف سیما نیز از ضبط تلاوت‌های قاریان بین‌المللی قرآن کریم با کیفیت ۴ K در این شبکه خبر داد.

مدیر گروه تلاوت و نغمات دینی شبکه قرآن و معارف سیما ضمن اشاره به تخصصی بودن این شبکه در خصوص تلاوت قرآن‌کریم و بالا رفتن ذائقه مخاطب در این شبکه گفت: ضبط تلاوت‌های فاخر و با‌کیفیت از قرائت قاریان بین‌المللی قرآن‌کریم ویژه ایام ماه محرم آغاز و در ایام محرم و صفر از این شبکه پخش خواهد شد.

صلح‌جو با بیان اینکه تولید تلاوت‌ها با فرمت ۴ k برای اولین‌بار است که انجام می‌شود، افزود: این تلاوت‌ها را قاریان برجسته کشور اجرا می‌کنند و از این‌رو برای تمامی مناسبت‌ها در اعیاد و شهادت ائمه معصومین (ع) و مناسبت‌های ملی و مذهبی به فراخور ضبط آن انجام می‌شود.

منبع: افق
برچسب ها: تلویزیون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی