تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

روایت شریعتی از علل التهاب و نارضایتی در صنعت نفت

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با اعتقاد به نقش دولت در التهاب و نارضایتی در صنعت نفت گفت: مجلس در جلسه‌ای در کمیسیون انرژی با حضور شخص وزیر نفت و مسئولان امنیتی راه را نشان داده بود اما دولت اقدامی در این راستا انجام نداد.

کد خبر: ۱۰۲۲۰۲
۱۳:۵۳ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

التهاب در صنعت نفت

دیدارنیوز - مالک شریعتی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس گفت: بیش از ۴ ماه است از تصویب قانون بودجه گذشته اما هنوز تصویب بندهایی از بودجه در قالب آیین‌نامه در دولت معطل مانده، برخی از این بندها متناسب با نیاز روز کشور بود که از جمله آن تعرفه‌گذاری آب، برق و گاز است و موارد متعددی شامل ۳۰ مورد دیگر را شامل می‌شود.

وی افزود: برای حفظ شأن مجلس باید این موضوع پیگیری شود که چرا مواد آیین‌نامه بودجه در دولت تصویب و ابلاغ نشده، یکی از این موارد که در دولت فعلی باید انجام شود، اجرای حقوق و دستمزد کارکنان عملیاتی وزارت نفت طبق جزء (۷) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه است که تفاوت تطبیق ناشی از کاهش ضریب از ۲۱ به ۱۵ است که باید به کل اجزای دولت داده شود.

نماینده تهران  با اعتقاد به نقش دولت در التهاب و نارضایتی در صنعت نفت گفت: مجلس در جلسه‌ای در کمیسیون انرژی با حضور شخص وزیر نفت و مسئولان امنیتی راه را نشان داده بود اما دولت اقدامی در این راستا انجام نداد.

شریعتی در پایان مدعی شد: دولت قصد داشت کل کارکنان دولت را از موارد حقوق و دستمزد مستثنا کنند که خلاف بود و قرار شد مجلس مصوبه هیأت وزیران را باطل کند که امروز نیز استفساریه‌ای برای حل این موضوع و در راستای اینکه حقوق هیچ‌کس نسبت به سال ۹۹ کاهش نداشته باشد، اعلام وصول خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: صنعت نفت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی