تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مصدومیت موسوی جدی نیست

پزشک تیم ملی والیبال ایران درباره آخرین وضعیت بازیکنان و قرنظینه خود در چارچوب بازی‌های المپیک توکیو صحبت کرد.

کد خبر: ۱۰۲۱۰۹
۰۹:۲۳ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

مصدومیت موسوی

دیدارنیوز - سیامک افروزی درباره‌ی قرنطینه شدنش به همراه خوش‌خبر به مدت 6 روز در ژاپن، اظهار کرد: درست است که کار مقداری غیر منطقی به نظر می‌رسد، اما به هرحال قوانین کشور ژاپن و میزبان المپیک است که باید به آن احترام گذاشت. تا دیروز باید در اتاق‌های خود می‌ماندیم و امروز مجوز حضور در سالن را داشتیم، اما نمی‌شد روی نیمکت باشیم.

او افزود: دکتر اردیبهشت در این زمینه زحمات زیادی کشیده و رایزنی‌های زیادی برای حل آن کشیده‌اند. ما هم فعلا در کنار تست بزاقی که از تیم انجام می‌شود روزی دو بار تست PCR می‌دهیم. بازیکنان هم هر روز این تست‌ها را انجام می‌دهند و خوشبختانه مشکلی ندارند.

پزشک تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط مصدومیت بازیکنان نیز گفت: خوشبختانه مصدومیت خاصی در تیم نداریم و فقط یک مقدار پای آقای موسوی از تهران مصدوم بود که بعد از بازی با لهستان تشدید شد چون مسابقه خیلی طول کشید. یک مقدار آسیب دارد اما مشکل خاصی نیست و به زوی مشکل برطرف می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: المپیک توکیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی