تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

کوبیاک به قدرت ایران در بازی روز گذشته اعتراف کرد

میشل کوبیاک، کاپیتان تیم والیبال لهستان قبل از بازی با ایران جنجال‌ساز شد و کری که علیه ایران خواند حسابی به ضررش تمام شد و تیمش برابر ایران باخت.

کد خبر: ۱۰۲۰۱۰
۱۳:۴۳ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰

کوبیاک

دیدارنیوز - والیبال ایران دست به شگفتی زد و موفق شد لهستان تیم دوم جهان را در المپیک شکست دهد.کوبیاک قبل از بازی نوشته بود روی ایران به عنوان یک تیم حساب نمی کند. این اظهارنظر او بعد از شکست لهستان، تبدیل به سوژه داغ کاربران در فضای مجازی شد و حملات تندی به این چهره داشتند.

او ابتدا درباره غیبت خود در بازی ایران می گوید: «هنوز نمی خواهم چیزی بگویم چرا که ممکن است به گوش رقبای ما برسد، پس چرا جزییات را لو بدهم؟ هر چه که در توانم هست می کنم تا هر چه زودتر آماده شوم. فقط همین. همه چیز در روزهای آینده و یا حتی ساعات آینده مشخص خواهد شد. »

کاپیتان لهستان همچنین تایید می‌کند که در بازی با ایران بازیکنان این تیم عصبی بودند: «این اولین مسابقه ما در این سالن بود. ما قبلا اینجا تمرین نکرده بودیم. این اولین مسابقه المپیک بود و چیز آسانی نیست. ایرانی ها از ما بهتر بودند و به انها تبریک می گویم. اما این تازه شروع رقابت هاست. ما باید با سربلندی به بازی های بعدی برویم چرا که این تنها چیز واقعی است که برای ما باقی مانده است.»

برچسب ها: المپیک توکیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی