تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تقدیر از حرکت شجاعانه طلاب سوسنگردی در جریان مطالبات مردمی خوزستان

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی از حضور به‌هنگام و هوشمندانه روحانیون و مبلغان خوزستان در جریان مطالبات مردمی قدردانی کرد.

کد خبر: ۱۰۲۰۰۹
۱۳:۴۰ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰

حرکت شجاعانه طلاب سوسنگردی در خوزستان

دیدارنیوز ـ روح‌الله حریزاوی، قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی در سفری که به منظور قدردانی و پشتیبانی از جامعه مبلغین جهادی به خوزستان داشت از اقدام شجاعانه و به‌هنگام طلاب حوزه علمیه سوسنگرد قدردانی کرد و خواستار استمرار مطالبه حقوق مردم و مقابله با فتنه‌گری دشمن شد.

وی با تأکید بر نقش بی‌بدیل روحانیت در پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی گفت: روحانیون در واقع، گشت ارشاد مسئولانند و در قضیه خوزستان نشان دادند که با کمک فعالان رسانه‌ای و جهادی می‌توانند ترک فعل و سوءتدبیر مسئولان را روشن کرده و از آسیب‌های بیشتر جلوگیری کنند.

حریزاوی پس از بازدید از منطقه بحرانی دشت‌آزادگان و دیدار با عشایر حمیدیه در دفتر امام جمعه آن شهر در همایش بزرگ طلاب و فعالان رسانه‌ای و جهادی خوزستان حضور یافت و گفت: سیاست توسعه سدسازی و تغییر روش آبخیزداری با توسعه صنایع نیشکر در این استان از دولت سازندگی آغاز و در دولت‌های بعد دنبال شد و با سوءتدبیر‌های دولت گذشته فشار بر مردم به اوج خود رسید.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به لزوم بازنگری سیاست‌های آبی در دولت جدید خواستار تشکیل کارگروه‌های تخصصی با حضور نخبگان انقلابی و حلقه‌های میانی جهت ترسیم الگوی جدید مدیریت عادلانه منابع آب و انرژی در خوزستان شد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی