تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

همتی و نوبخت درباره ۱۱ میلیارد دلار ارز دولتی شفاف‌سازی می‌کنند

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون هفته آینده از رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی برای ارائه توضیح درباره نحو تخصیص ارز دولتی به وارد کنندگان دعوت خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰۱۷۵
۱۱:۰۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی قربانی اظهارکرد: پس از افزایش قیمت دلار، مقرر شد دولت برای کالاهای اساسی ارز 4200 تومانی اختصاص دهد و مابقی واردات به قیمت ترجیحی انجام شود. طبق گفته دولت، 10 تا 11 میلیارد دلار برای کالاهای اساسی ارز تخصیص یافته، اما دولت باید در این رابطه شفاف‌سازی کند.

وی افزود: در همین رابطه، کمیسیون برنامه و بودجه هفته آینده از ریاست سازمان برنامه و بودجه و ریاست بانک مرکزی دعوت خواهد کرد تا با حضور در کمیسیون درباره میزان ارز دولتی تخصیص یافته به وارد کنندگان توضیح دهند و شبهاتی که در این رابطه وجود دارد را برطرف کنند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی