تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

افزایش عجیب مراجعات سرپایی در پیک پنجم کرونا/ اوضاع لحظه به لحظه سخت‌تر می‌شود

وضع موجود خیلی خوب نیست، چاره‌ای نداریم جز اینکه اعمال جراحی الکتیو غیرضروری را به سرعت متوقف و از ظرفیت نیرو‌های اتاق عمل در بخش‌های کووید ۱۹ استفاده کنیم.

کد خبر: ۱۰۱۷۲۲
۰۹:۰۶ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

پیک پنجم کرونا و افزایش مراجعات سرپایی

دیدارنیوز ـ معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی، نسبت به تبعات پیک پنجم کرونا در کشور هشدار داد.

سید علی دهقان منشادی معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی با بیان اینکه تبعات پیک پنجم لحظه به لحظه سخت‌تر می‌شود، افزود: مراجعات سرپایی به طرز عجیبی افزایش‌یافته و در روز‌های اخیر رکورد آمار بستری طی هفده ماه گذشته را داشتیم.

وی ادامه داد: این وضع در اغلب بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران مشاهده می‌شود. به علاوه هجوم بیماران غیر کووید ۱۹ در این موج ما را با چالش‌های جدی مواجه کرده است.

دهقان منشادی با اشاره به تعطیلی ۶ روزه تهران، افزود: به نظر می‌رسد شیب کماکان صعودی است و ما هنوز به قله پیک نرسیدیم. این تعطیلی ممکن است کمی در کاهش شتاب موج و رفع خستگی کادر درمان کمک کند.

وی با اشاره به افزایش فضا‌های فیزیکی خدمت‌دهی به بیماران سرپایی و بستری کووید ۱۹، گفت: اجرای شیوه نامه درمان بحران در قالب بستری موقت به کاهش میزان بستری در این موج بسیار کمک کرد، ولی با این‌حال کافی نیست.

معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی، افزود: وضع موجود خیلی خوب نیست، چاره‌ای نداریم جز اینکه اعمال جراحی الکتیو غیرضروری را به سرعت متوقف و از ظرفیت نیرو‌های اتاق عمل در بخش‌های کووید ۱۹ استفاده کنیم. از طرفی به همکاری گروه‌های پزشکی و پرستاری برای گسترش کلینیک رمدسیویر نیاز داریم.

منبع: مهر
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی