تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ریزش قیمت بیت کوین در بازار جهانی/ ۱۰۰ میلیارد دلار از ارزش بازار ارز‌های مجازی به باد رفت

طی ساعات گذشته قیمت بیت کوین به یکباره ۶ درصد سقوط کرد. به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی قیمت بیت کوین به یکباره ۶ درصد ریخت و حتی کانال ۳۰ هزار دلاری را از دست داد.

کد خبر: ۱۰۱۴۵۹
۱۵:۴۷ - ۲۹ تير ۱۴۰۰

ریزش قیمت بیت کوین در بازار جهانی

دیدارنیوز ـ هم اکنون هر بیت کوین ۲۹ هزار و ۶۸۷ دلار در حال معامله است. این قیمت نسبت به هفته پیش همین موقع حدود ۱۱ درصد پایین‌تر بوده و ارزش کل بازار بیت کوین را به ۵۵۶ میلیارد دلار رسانده است.

در ۲۴ ساعت گذشته هم ۷۷۹ هزار بیت کوین به ارزش ۲۳ میلیارد دلار در بازار جهانی خرید و فروش شده است. تعداد بیت کوین‌های جهان هم هم‌اکنون ۱۸ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۵۰۶ عدد است.

اتریوم ۲ درصد بیشتر از بیت کوین ریخت، و با حدود ۸ درصد کاهش در حال حاضر ۱۷۴۲ دلار خرید و فروش می‌شود. باینانس کوین هم ۱۲.۵ درصد سقوط کرد و ۲۶۱ دلار دست به دست می‌شود. کاردانو ۱۰.۵ درصد و ریپل هم حدود ۹ درصد سقوط قیمت داشتند و ۱.۰۵ دلار و ۵۲ سنت در حال خرید و فروش هستند. یکی از قربانیان امروز هم دوج کوین بود که ۸.۳ درصد ریخت و هم اکنون ۱۶ سنت خرید و فروش می‌شود.

در ۲۴ ساعت گذشته ۷.۲۶ درصد معادل حدود ۱۰۰ میلیارد دلار از ارزش بازار ارز‌های مجازی به باد رفتند و هم‌اکنون به رقم ۱.۱۹۳ میلیارد دلار رسیده است.

در این بازار همچنین ۵۶ میلیارد دلار پول جابجا شده و تعداد ارز‌های مجازی جهان هم در آستانه رسیدن به ۱۱ هزار نوع قرار داشته و فقط ۳۵ پله دیگر فاصله دارد.

منبع: فارس
برچسب ها: ارز دیجیتال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی