تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

آخرین آمار واردات واکسن کرونا به ایران/ نمی‌توانیم نام کشور‌های فروشنده را فاش کنیم

معاون فنی گمرک ایران در خصوص روند واردات واکسن کرونا گفت: واردات واکسن روند طبیعی خود را طی می‌کند و گمرک با همکاری هلال احمر و هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت در حال واردات واکسن‌های متعددی به کشور است.

کد خبر: ۱۰۱۰۶۶
۱۴:۰۶ - ۲۷ تير ۱۴۰۰

آخرین آمار واردات واکسن کرونا

دیدارنیوز ـ مهرداد جمالی ارونقی افزود: تاکنون بیش از ۱۱ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شده که همه آن‌ها از برند‌های مختلف از جمله روسی بوده و مورد تأیید وزارت بهداشت هستند.

جمالی ارونقی گفت: البته به دلیل اینکه کشور‌های مربوطه اعلام کردند که علاقه‌مند به فاش شدن اطلاعاتشان نیستند، ما نیز به طور کلی به این واکسن‌ها واکسن خارجی می‌گوییم و نمی‌توانیم اطلاعات دیگری از آن ارائه دهیم. گفتنی است که این واکسن‌ها در حداقل زمان ممکن از گمرکات کشور ترخیص و تحویل نمایندگان معرفی شده از وزارت بهداشت شده‌اند.

معاون فنی گمرک تاکید کرد: همه آمار‌های مربوط به واکسن‌ها، بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت بهداشت به این وزارتخانه سپرده شده، اما گمرک صرفاً به دلیل اینکه تنها منبع آمار‌های واردات و صادرات کشور است، آمار کلی واردات را اعلام می‌کند.

برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی