تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پیروزی پاشینیان در انتخابات ارمنستان تایید شد

خبرگزاری اینترفاکس روسیه گزارش کرد، دادگاه قانون اساسی ارمنستان نتایج انتخابات ماه گذشته میلادی پارلمانی این کشور که در آن حزب نخست وزیر ارمنستان پیروز شد را تایید کرد.

کد خبر: ۱۰۱۰۵۵
۱۳:۲۹ - ۲۷ تير ۱۴۰۰

پیروزی پاشینیان در انتخابات ارمنستان تایید شد

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری رویترز، چنین تصمیمی از سوی دادگاه قانون اساسی ارمنستان انتظارش می‌رفت. در نتیجه این حکم، پیروزی حزب نیکول پاشینیان، نخست وزیر موقت ارمنستان تایید شده است.

حزب پاشینیان با ۵۳.۹۱ درصد آرا در انتخابات ۲۰ ژوئن سال جاری میلادی موفق شد در مقابل بلوک سیاسی ارمنستان متعلق به رابرت کوچاریان، رئیس جمهوری سابق این کشور پیروز شود که تنها ۲۱ درصد را کسب کرد.

ناظران بین المللی سازمان امنیت و همکاری اروپا گفته بودند که این انتخابات به خوبی مدیریت شده و رقابتی بود.
نخست وزیر موقت ارمنستان این انتخابات را تلاشی برای مقابله با بحران سیاسی کشور توصیف کرده بود که در نتیجه از دست رفتن قلمروهایی از این کشور در پی جنگ قره باغ با جمهوری آذربایجان ایجاد شد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی