تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

نگرانی دستیاران ترامپ از مست بودن جولیانی در شب انتخابات

مایکل وولف، بیوگرافی‌نویس ریاست جمهوری آمریکا به ام.اس.ان.بی.سی گفت، رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ در شب انتخابات ۲۰۲۰ به حدی مست بوده که دستیاران این رئیس جمهور سابق آمریکا نگران شکستن چینی‌های ارزشمند کاخ سفید از سوی او بودند.

کد خبر: ۱۰۰۹۹۳
۱۰:۴۸ - ۲۷ تير ۱۴۰۰

نگرانی دستیاران ترامپ از مست بودن جولیانی در شب انتخابات

دیدارنیوز - به نقل از بیزینس اینسایدر، مایکل وولف توصیف کرد که چطور رودی جولیانی، شهردار سابق شهر نیویورک آمریکا در شب سوم نوامبر ۲۰۲۰ به سختی تعادلش را حفظ کرده و در عین حال تلاش می‌کرد دیگران را متقاعد کند که ترامپ مجددا در انتخابات پیروز شده است.

بر اساس گزارش پایگاه Raw Story، در یک مقطع چند دستیار رئیس جمهور سابق آمریکا او را به داخل اتاق چینی کاخ سفید کشاندند. وولف به آندریا میچل، مجری ام.اس.ان.بی.سی گفت: و در آن لحظه رودی به طرزی فوق‌العاده مست بود و تلو تلو می‌خورد.

وولف ادامه داد: و چینی‌ها و وسایل میز ناهارخوری متعلق به هر رئیس جمهور بسیار ارزشمند هستند و دستیاران ترامپ به وضوح و به درستی نسبت به این که جولیانی به رئیس جمهور درباره انتخابات چه چیزی می‌گوید نگران بودند و به او اطلاعات دروغ را می‌دادند. اما آنها همچنین نگران اینکه او ممکن است چینی را بشکند، بودند.

بر اساس کتاب جدید وولف تحت عنوان "پیروزی قاطع: روزهای آخر ریاست جمهوری ترامپ" دستیاران ترامپ فکر می‌کردند که جولیانی "همواره تا حدی مست" است یا " ناامیدانه در اتاق نگهداری افراد مست" است.

بیزینس اینسایدر گزارش کرد، ترامپ یک بار در روزهای بعد از انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ گفت که جولیانی بیش از حد الکل می‌نوشد و اغلب چیزهایی میگوید که درست نیستند.

کتاب جدید وولف یک سری افشاگری‌های جنجالی دیگر هم دارد. وولف نوشت که دستیاران نزدیک ترامپ معتقد بودند که این رئیس جمهور سابق "به شکلی عجیب و احمقانه رفتار می‌کند".


منبع: ایسنا
برچسب ها: جولیانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی