تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
ادعای یک رسانه عراقی

کیروش سرمربی تیم ملی عراق شد

یک رسانه عراقی مدعی شده است که کارلوس کیروش پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی عراق را قبول کرده است و هدایت این تیم در مسابقات مقدماتی جام جهانی را به عهده خواهد داشت.

کد خبر: ۱۰۰۹۳۴
۲۰:۰۹ - ۲۶ تير ۱۴۰۰

کیروش سرمربی عراق

دیدارنیوز: یک رسانه عراقی مدعی شده است که کارلوس کیروش پیشنهاد فدراسیون فوتبال عراق را قبول کرده و سرمربی این تیم خواهد شد. پیش از این هم نام کی‌روش به عنوان گزینه عراقی‌ها منتشر شده بود با این همه مدیر برنامه‌های سرمربی اسبق تیم ملی اعلام کرد که هیچ صحبتی به صورت رسمی از طرف عراقی‌ها با او صورت نگرفته و از طرف دیگر گران بودن کی‌روش، مانع بعدی حضور او در تیم ملی عراق از دید برخی کارشناسان محسوب می‌شد.

در چنین شرایطی و بعد از آنکه وزیر ورزش عراق اعلام کرد یک مربی بزرگ هدایت تیم ملی این کشور را به عهده خواهد گرفت، رسانه عراقی اسپورت به همراه چند رسانه دیگر مدعی شده که کارلوس کی‌روش با پیشنهاد فدراسیون فوتبال عراق موافقت کرده است و احتمالا طی روز‌های آینده، خبر توافق او با فدراسیون فوتبال عراق به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

حالا باید دید سرمربی اسبق تیم ملی که در کلمبیا روز‌های خوبی را پشت سر نگذاشت، در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روبروی ایران و تیم دراگان اسکوچیچ قرار خواهد گرفت یا اینکه ادعای رسانه عراقی در مورد او صحت ندارد و حریف تیم ملی با یک مربی دیگر، شانسش برای رسیدن به جام جهانی را امتحان خواهد کرد؟

 

کیروش سرمربی تیم میلی عراق شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
پژمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
2
2
سلام.اگه آقای کیروش بیاد قطعا تیم ما باعراق بازی های بسیار سختی خواهدداشت .وامتیازگرفتن ازش ساده نخواهدبود.تشکر
ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
1
1
جسارتا،خربیاروباقالی بارکن !!
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
0
0
شماکاری بجزکیروش وتیم عراق نداریدول کنیدباباداریدبزرگش میکنید..درکیروشم بیادعراق جام جهانی برونیس که نیس.مردک ضدفوتباب۱۱نفرومیچینه جلودروازه.باکیروش ۳تاازژاپن خوردیم.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی