تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تصاویری از نیمکت پرسپولیس پس از باخت در دربی

باخت پرسپولیس در ضربات پنالتی موجب شد صورت‌های در هم کشیده کادرفنی پرسپولیس را شاهد باشیم.

کد خبر: ۱۰۰۸۸۲
۱۵:۲۷ - ۲۶ تير ۱۴۰۰

تصاویری از نیمکت پرسپولیس پس از باخت در دربی

دیدارنیوز -  باخت پرسپولیس در ضربات پنالتی موجب شد صورت‌های در هم کشیده کادرفنی پرسپولیس را شاهد باشیم.

تراژدی حذف در ضربات پنالتی مقابل استقلال بار دیگر یقه‌ی سرخ‌ها را گرفت و اجازه حضور در دو مرحله باقی‌مانده تا کسب جام حذفی را از آن‌ها سلب کرد. کادر فنی پرسپولیس دربی‌باز بودند اما تجربه آن‌ها نیز نتوانست مانع از شکست تیم‌شان شود. یحیی گل‌محمدی، کریم باقری و پیروانی سابقه گل زدن به استقلال را دارند و فنایی نیز در دربی نه نفره سرخ‌ها درون دروازه ایستادگی کرده بود.


بیشتر بخوانید: نظر ۱۱ کارشناس داوری در مورد صحنه جنجالی دیدار  استقلال ـ پرسپولیس


 

پس از اتمام ضربات پنالتی در میان شادی آبی‌ها تصاویر جالبی از کادر فنی پرسپولیسی‌ها ثبت شد و سبب شد چهره‌ای از آن‌ها ببینیم که کم سابقه بوده است. دست‌های به کمر زده شده حمید مطهری و نگاهی که هنوز به سمت دروازه ضلع شمالی ورزشگاه است، چهره عبوس کریم باقری و داوود فنایی که صورتش را با دست پوشانده و شاید حسرت توپ هایی که لک جهت آن را تشخیص داده بود اما نتوانست مهارشان کند را می‌خورد.

کادر فنی سرخ‌ها برای این‌که بار دیگر بتواند رنگ شادی را به خود ببیند سه بازی سرنوشت ساز با ماشین سازی، تراکتور و پیکان خواهد داشت. سه دیدار سرنوشت‌سازی که می‌تواند منجر به پنجمین قهرمانی متوالی قرمزها شود و خاطره حذف تلخ در جام حذفی را از یاد آن‌ها پاک کند.

منبع: برنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی