تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

قهرمانی پرسپولیس در لیگ به خطر افتاد

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست مقابل استقلال تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از رسیدن به عنوان قهرمانی این مسابقات باز ماند و حالا مربیان تیم فوتبال پرسپولیس نگران بازیکنان این تیم در هفته های باقیمانده لیگ برتر هستند.

کد خبر: ۱۰۰۸۵۵
۱۳:۴۸ - ۲۶ تير ۱۴۰۰

قهرمانی پرسپولیس در لیگ به خطر افتاد

دیدارنیوز - تیم فوتبال پرسپولیس با شکست مقابل استقلال تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از رسیدن به عنوان قهرمانی این مسابقات باز ماند.

سرخپوشان پایتخت که سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور را در ابتدای سال جاری کسب کرده بودند حالا برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر تلاش می‌کنند.


بیشتر بخوانید: نظر ۱۱ کارشناس داوری در مورد صحنه جنجالی دیدار  استقلال ـ پرسپولیس


 

کادر فنی پرسپولیس نسبت به عملکرد محتاطانه این تیم در جریان دربی ۹۶ پایتخت که با شکست در ضربات پنالتی همراه بود نگران است. آنها یکی از عوامل باخت تیم را فارغ از مسائل فنی، موضوعات روحی و روانی بازیکنان می‌دانند که باید انگیزه کافی را برای کسب پیروزی در سه دیدار پایانی لیگ برتر داشته باشند.

ترس از اشباع شدن بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن دوباره به قهرمانی جزو مواردی است که مربیان این تیم برای آن برنامه ریزی می‌کنند تا بازیکنان این تیم که کمترین استراحت را در فصل جاری داشته اند دچار خستگی ذهنی و از دست دادن صدرنشینی مسابقات فصل جاری نشوند.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی