تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

فوت ۷۰۰ راننده تاکسی بر اثر کرونا/ چرا راننده‌ها در اولویت واکسیناسیون نیستند؟

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: از شروع شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰ هزار نفر از رانندگان تاکسی به این ویروس مبتلا شده‌ و بیش از ۷۰۰ راننده تاکسی فوت کردند.

کد خبر: ۱۰۰۷۰۳
۱۲:۰۳ - ۲۵ تير ۱۴۰۰

فوت ۷۰۰ راننده تاکسی بر اثر کرونا

دیدارنیوز ـ مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت، سهم حمل و نقل عمومی در انتقال و توسعه چرخه کرونا ویروس بیش از ۲۶ درصد است. از این رو ستاد ملی مبارزه با کرونا رانندگی حمل و نقل عمومی را از مشاغل در معرض خطر ابتلا به این ویروس شناسایی کرده و ضمن اعمال محدودیت‌هایی در این حوزه از جمله کاهش تعداد مسافر و جداسازی کابین راننده، الزاماتی همچون استفاده مستمر از لوازم ایمنی و ضدعفونی مکرر ناوگان را هم تصویب و ابلاغ کرده است.

وی افزود: علیرغم رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در این بخش، به علت تماس مستمر رانندگان با مسافران، شاهد افزایش ابتلای فعالان این عرصه به کرونا و متاسفانه فوت رو به رشد شماری از رانندگان مبتلا هستیم.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور ادامه داد: از ابتدای شیوع پاندمی کرونا در کشور تا کنون بیش از ۱۰ هزار نفر از رانندگان تاکسی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و از این تعداد متاسفانه بیش از ۷۰۰ نفر فوت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: با تاکید بر حساسیت و ضرورت ارائه خدمات توسط ناوگان تاکسیرانی در کشور و با هدف قطع زنجیره کرونا، به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته، رانندگان فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس اعلام وزارت بهداشت در اولویت سوم دریافت واکسن کرونا قرار گرفته‌اند ولی با توجه به روند صعودی ابتلای رانندگان در موج پنجم کرونا و همچنین موافقت ریاست جمهور با آغاز واکسیناسیون رانندگان این حوزه، درخواست ما از وزارت بهداشت و ستاد مقابله با بیماری کرونا، تسریع در اجرای طرح واکسیناسیون رانندگان از اوایل مرداد است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی