تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

نتایج یک نظرسنجی درباره زمان دریافت واکسن

در آخرین نظرسنجی ایسپا از کسانی که واکسن نزده‌اند پرسید شد «فکر می‌کنید چه زمانی برای واکسن زدن نوبت به شما خواهد رسید؟» از نظر ۱۴.۴ درصد تا پایان تابستان، از نظر ۱۰.۵ درصد تا پایان پاییز و از نظر ۱۶.۴ درصد از پاسخگویان تا پایان سال نوبت واکسن آن‌ها خواهد رسید. ۱۸.۸ درصد فکر می‌کنند نوبت واکسن زدن آن‌ها سال بعد خواهد بود.

کد خبر: ۱۰۰۵۴۶
۱۶:۲۰ - ۲۳ تير ۱۴۰۰

نتایج یک نظرسنجی درباره زمان دریافت واکسن

دیدارنیوز ـ همچنین ۲۶.۴ درصد فکر می‌کنند هیچ وقت نوبت واکسن زدن آن‌ها نخواهد رسید. ۱۳.۶ درصد به این سوال نیز پاسخ نداده‌اند.

از کل کسانی که بیان کرده‌اند هیچ وقت نوبت واکسن زدن آن‌ها نخواهد رسید، ۳۵.۱ درصدشان در پاسخ به سوال قبلی گفته‌اند دریافت هیچکدام از واکسن‌های ایرانی و خارجی را ترجیح نمی‌دهند. ۳۲.۶ درصد آن‌ها نیز واکسن خارجی را بر ایرانی ترجیح می‌دهند.

مردان بیشتر از زنان، افراد ۱۸ تا ۲۹ سال بیشتر از دیگر گروه‌های سنی و افراد غیر دانشگاهی بیشتر از افراد دانشگاهی گفته‌اند هیچ‌وقت نوبت واکسن زدن آن‌ها نخواهد رسید.

ایسپا نظرسنجی را در روز‌های ۱۶ تا ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ در مقیاس ملی و با شیوه گردآوری تلفنی اطلاعات اجرا کرده است. اندازه نمونه برابر با ۱۵۸۵ نفر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی